DigiDienst
  • Home
  • Aanvragen
  • Informatie
    • Waarom eH3 en doorlooptijd?
    • Spoedprocedure (aanvraag)
    • Ketenmachtiging bij eHerkenning
    • Medewerkers machtigen voor eHerkenning loginmiddel
    • Waarom zou ik eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou u als administratiekantoor eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou als hypotheekadviseur eHerkenning nodig hebben?
      • Waarom zou u als eenmanszaak eHerkenning aanvragen?
      • Waarom zou als VVE eHerkenning moeten hebben?
      • Pensioen beheren met eHerkenning
      • Waarom zou uw bouwbedrijf eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou u als notaris eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou u als schilder eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou u als boekhouder eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou u als assurantiekantoor eHerkenning moeten hebben?
      • eHerkenning & uw Aannemersbedrijf
      • eHerkenning & uw eenmanszaak of als zzp’er?
    • Ondernemingen & Organisaties
      • eHerkenning & Bedrijven
      • eHerkenning & Accountants
      • eHerkenning & uw Boekhoudkantoor
      • eHerkenning & uw Advocatenkantoor
      • eHerkenning voor hockeyverenigingen
      • eHerkenning & uw Tennisvereniging
      • eHerkenning & uw Voetbalvereniging
    • Inloggen bij organisaties
      • Jaarrekening deponeren bij de KVK & eHerkenning
      • Inloggen bij gemeente Zaanstad met eHerkenning
      • Inloggen bij de Belastingdienst met eHerkenning
      • Inloggen bij het UWV met eHerkenning
      • Inloggen met eHerkenning bij Centraal Justitieel Incassobureau
      • Inloggen met eHerkenning bij de Douane
    • Welke organisaties werken met EHerkenning?
    • VOG aanvraag met eHerkenning
    • Wanneer heb ik een PKI-certificaat nodig?
  • Berichten
  • Klantenservice
  • Contact
    • Contact
    • Algemene verordening gegevensbescherming AVG
    • Algemene voorwaarden
    • Privacy statement
.

Spoedaanvraag voor eHerkenning

Binnen enkele uren een werkend eHerkenning loginmiddel? Dat kan met onze spoedprocedure. 

Hoe doet u een spoedaanvraag?

  1. Vraag via ons formulier een eHerkenningsmiddel aan.
  2. U ontvangt een mail (van We-ID). Volg de link in deze mail, en vul hier de aanvullende gegevens in.
  3. Print uw contract uit en onderteken deze waar aangegeven.
  4. Scan uw contract zodat deze digitaal staat.
  5. Ga naar ‘eHerkening Spoedaanvraag – We-ID’ en vul hier uw gegevens in.
  6. Upload de scans van uw contract op deze pagina en klik op ‘Versturen’, uw spoedaanvraag is nu in gang gezet.
 Na deze stap (6) belt u met de Klantenservice van We-ID, specifiek met de spoedlijn: 085-0239335. Let op, dit is het nummer wat expliciet wordt verleend voor spoedaanvragen! Reguliere vragen zullen niet via dat telefoonnummer in behandeling worden genomen.

Bij het aanvragen van het spoedproces gaat u akkoord met de onderstaande kosten. De kosten van de spoedprocedure zijn eenmalig en worden aanvullend in rekening gebracht op de uitgifte van de het loginmiddel (hierbij is de keuze uit een jaarlijks of een drie-jaarlijks termijn).

Extra kosten verwerken spoedaanvraag:

  • Spoedverwerking gegarandeerd vandaag verwerken en bij de post aanbieden: € 55,-
  • Spoedverwerking met inzet koerier: € 75,-
  • Spoedverwerking zelf ophalen in Lelystad: € 75,-

Bezorging per koerier

  • Prijs per kilometer: € 0,64 (Kilometers worden v.v. gerekend, vanaf kantoor We-ID te Lelystad)
  • Wacht- of uitgifte tijd: € 15,00 per kwartier (Het 1e kwartier wordt niet gerekend)
  • Specifiek aflevertijdstip: € 42,50

SNELSTE OPTIE

Uw E-Herkenning hier

direct zelf aanvragen

HULP BIJ AANVRAAG

Wij helpen u met uw aanvraag,

maak nu een afspraak.

EH3 aanvragen

Wil je de eHerkenning aanvragen? Klik dan hier Aanvragen EH3!

WhatsApp: 088-6811666

Heb je vragen of opmerkingen?
Wij zijn bereikbaar via WhatsApp!

Whatsapp

Onze recente berichten

Wist u al over de compensatieregeling eHerkenning Belastingdienst29/03/2022
Nieuwe aanvraagpagina voor DigiDienst29/03/2022
eHerkenning klaar voor Europees gebruik!01/11/2021
eHerkenning niveau 1 verdwijnt per 1 juli 2021, eHerkenning niveau 3 wordt de nieuwe standaard!18/05/2021
Met EH3 van Digidienst bent u ervan verzekerd dat u bij alle (overheid)instanties kunt inloggen!04/02/2021

Hoofdkantoor + Contact

Netwerk 11
1446 XB, Purmerend
088 - 6811 666
cs@digidienst.nl
Maandag t/m vrijdag:
08.30 - 17.00

Vestiging Gelderland

van Heemstraweg 123
Druten, 6651 KH
Westerpoort Experience, room 116

In samenwerking met

Ontwikkeld door DigiDienst 2022

Over DigiDienst

DigiDienst levert dé beste services op het gebied van eHerkenning. Ook kunt u bij ons uw een middel van niveau 3 voor de allergoedkoopste prijs krijgen!

Meest recente berichten

Wist u al over de compensatieregeling eHerkenning Belastingdienst29/03/2022
Nieuwe aanvraagpagina voor DigiDienst29/03/2022
eHerkenning klaar voor Europees gebruik!01/11/2021

In samenwerking met