DigiDienst
  • Home
  • Aanvragen
  • Informatie
    • Waarom eH3 en doorlooptijd?
    • Spoedprocedure (aanvraag)
    • Ketenmachtiging bij eHerkenning
    • Medewerkers machtigen voor eHerkenning loginmiddel
    • Waarom zou ik eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou u als administratiekantoor eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou als hypotheekadviseur eHerkenning nodig hebben?
      • Waarom zou u als eenmanszaak eHerkenning aanvragen?
      • Waarom zou als VVE eHerkenning moeten hebben?
      • Pensioen beheren met eHerkenning
      • Waarom zou uw bouwbedrijf eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou u als notaris eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou u als schilder eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou u als boekhouder eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou u als assurantiekantoor eHerkenning moeten hebben?
      • eHerkenning & uw Aannemersbedrijf
      • eHerkenning & uw eenmanszaak of als zzp’er?
    • Ondernemingen & Organisaties
      • eHerkenning & Bedrijven
      • eHerkenning & Accountants
      • eHerkenning & uw Boekhoudkantoor
      • eHerkenning & uw Advocatenkantoor
      • eHerkenning voor hockeyverenigingen
      • eHerkenning & uw Tennisvereniging
      • eHerkenning & uw Voetbalvereniging
    • Inloggen bij organisaties
      • Jaarrekening deponeren bij de KVK & eHerkenning
      • Inloggen bij gemeente Zaanstad met eHerkenning
      • Inloggen bij de Belastingdienst met eHerkenning
      • Inloggen bij het UWV met eHerkenning
      • Inloggen met eHerkenning bij Centraal Justitieel Incassobureau
      • Inloggen met eHerkenning bij de Douane
    • Welke organisaties werken met EHerkenning?
    • VOG aanvraag met eHerkenning
    • Wanneer heb ik een PKI-certificaat nodig?
  • Berichten
  • Klantenservice
  • Contact
    • Contact
    • Algemene verordening gegevensbescherming AVG
    • Algemene voorwaarden
    • Privacy statement
.

Inloggen bij gemeente Zaanstad met eHerkenning

In de gemeente Zaanstad kunnen ondernemers inloggen met eHerkenning. Vanaf 2020 is het officieel verplicht om met een eHerkenning loginmidden in te loggen bij de gemeente Zaanstad. De gemeente wil hiermee fraude en kosten terugdringen. U hoeft als ondernemer namelijk niet langer meer naar de balie om uw gemeentezaken te regelen. Het enige wat u hoeft te doen is inloggen met het eHerkenning inlogmiddel betrouwbaarheidsniveau 3 om uw gemeentezaken digitaal te kunnen regelen!

Omgevingsvergunning gemeente Zaanstad aanvragen
Wilt u als ondernemer een omgevingsvergunning aanvragen in de gemeente Zaanstad? U kunt dit vanaf heden online regelen met een eHerkenning inlogmiddel. eHerkenning is als het ware een DigiD voor bedrijven. U kunt bijvoorbeeld met uw inlogmiddel een digitale handtekening zetten onder een aanvraag voor een omgevingsvergunning. 

Ingediende aanvraag volgen
eHerkenning is niet alleen noodzakelijk om een aanvraag in te dienen of een melding te doen. U kunt ook inloggen om het verloop van uw aanvraag te volgen. U kunt digitaal uw dossier inzien of eventueel aanvullende stukken bij de gemeente Zaanstad indienen. U hoeft hiervoor dus niet langer meer naar het omgevingsloket bij de gemeente Zaanstad. Dit bespaart u als ondernemer tijd en geld!

Vraag hier uw eHerkenning loginmiddel niveau 3 (EH3) aan!

Regel minimaal eHerkenning met betrouwbaarheidsniveau 3

Als ondernemer is het verstandig om minimaal eHerkenning met betrouwbaarheidsniveau 3 te nemen. U kunt hiermee niet alleen inloggen bij de gemeente Zaanstad, maar ook bij ruim 400 andere aangesloten
(overheid)organisaties. Denk bijvoorbeeld aan de Belastingdienst voor het regelen van uw BTW-aangifte, of  verzekeringsorganisaties en het UWV. De meeste organisaties vragen om minimaal eHerkenning met betrouwbaarheidsniveau 3, deze kwalificatie is minder fraudegevoelig. 

Vraag via DigiDienst eHerkenning met betrouwbaarheidsniveau 3 aan
Het is helaas niet mogelijk om via de website van de regering eHerkenning aan te vragen. De regering heeft een aantal leveranciers aangewezen voor het regelen van eHerkenning voor bedrijven. DigiDienst is officieel één van de resellers van het eHerkenning loginmiddel en kan de validatie van uw bedrijf volledig voor u verzorgen. Wij verzorgen de inlogcodes en het identificeren van de gemachtigde personen binnen uw organisatie.

eHerkenning per persoon aanvragen
Het is helaas niet zo dat u voor het complete bedrijf eHerkenning aanvraagt. Om fraude te voorkomen is eHerkenning persoonsgebonden. De wettelijke vertegenwoordiger van het bedrijf mag personen machtigen voor een eHerkenning loginmiddel. Zowel de wettelijke vertegenwoordiger als de gemachtigde personeelsleden moeten hiervoor worden geïdentificeerd. Dit gebeurt met een face to face controle. Hierbij gaan wij videobellen om uw identiteit te controleren. Is het niet mogelijk om via een face to face controle uw identiteit te controleren? Dan kunnen we bij u langskomen om uw identiteit te controleren. De extra kosten hiervoor zijn €15. Na de controle van uw identiteit krijgt u de eHerkenning inlogcodes uitgereikt.

Vraag vandaag nog eHerkenning betrouwbaarheidsniveau 3 aan. voorkom dat u niet langer meer naar het gemeenteloket hoeft voor het aanvragen van een vergunning etc. 

SNELSTE OPTIE

Uw E-Herkenning hier

direct zelf aanvragen

HULP BIJ AANVRAAG

Wij helpen u met uw aanvraag,

maak nu een afspraak.

EH3 aanvragen

Wil je de eHerkenning aanvragen? Klik dan hier Aanvragen EH3!

WhatsApp: 088-6811666

Heb je vragen of opmerkingen?
Wij zijn bereikbaar via WhatsApp!

Whatsapp

Onze recente berichten

Wist u al over de compensatieregeling eHerkenning Belastingdienst29/03/2022
Nieuwe aanvraagpagina voor DigiDienst29/03/2022
eHerkenning klaar voor Europees gebruik!01/11/2021
eHerkenning niveau 1 verdwijnt per 1 juli 2021, eHerkenning niveau 3 wordt de nieuwe standaard!18/05/2021
Met EH3 van Digidienst bent u ervan verzekerd dat u bij alle (overheid)instanties kunt inloggen!04/02/2021

Hoofdkantoor + Contact

Netwerk 11
1446 XB, Purmerend
088 - 6811 666
cs@digidienst.nl
Maandag t/m vrijdag:
08.30 - 17.00

Vestiging Gelderland

van Heemstraweg 123
Druten, 6651 KH
Westerpoort Experience, room 116

In samenwerking met

Ontwikkeld door DigiDienst 2022

Over DigiDienst

DigiDienst levert dé beste services op het gebied van eHerkenning. Ook kunt u bij ons uw een middel van niveau 3 voor de allergoedkoopste prijs krijgen!

Meest recente berichten

Wist u al over de compensatieregeling eHerkenning Belastingdienst29/03/2022
Nieuwe aanvraagpagina voor DigiDienst29/03/2022
eHerkenning klaar voor Europees gebruik!01/11/2021

In samenwerking met