DigiDienst
  • Home
  • Aanvragen
  • Informatie
    • Waarom eH3 en doorlooptijd?
    • Spoedprocedure (aanvraag)
    • Ketenmachtiging bij eHerkenning
    • Medewerkers machtigen voor eHerkenning loginmiddel
    • Waarom zou ik eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou u als administratiekantoor eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou als hypotheekadviseur eHerkenning nodig hebben?
      • Waarom zou u als eenmanszaak eHerkenning aanvragen?
      • Waarom zou als VVE eHerkenning moeten hebben?
      • Pensioen beheren met eHerkenning
      • Waarom zou uw bouwbedrijf eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou u als notaris eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou u als schilder eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou u als boekhouder eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou u als assurantiekantoor eHerkenning moeten hebben?
      • eHerkenning & uw Aannemersbedrijf
      • eHerkenning & uw eenmanszaak of als zzp’er?
    • Ondernemingen & Organisaties
      • eHerkenning & Bedrijven
      • eHerkenning & Accountants
      • eHerkenning & uw Boekhoudkantoor
      • eHerkenning & uw Advocatenkantoor
      • eHerkenning voor hockeyverenigingen
      • eHerkenning & uw Tennisvereniging
      • eHerkenning & uw Voetbalvereniging
    • Inloggen bij organisaties
      • Jaarrekening deponeren bij de KVK & eHerkenning
      • Inloggen bij gemeente Zaanstad met eHerkenning
      • Inloggen bij de Belastingdienst met eHerkenning
      • Inloggen bij het UWV met eHerkenning
      • Inloggen met eHerkenning bij Centraal Justitieel Incassobureau
      • Inloggen met eHerkenning bij de Douane
    • Welke organisaties werken met EHerkenning?
    • VOG aanvraag met eHerkenning
    • Wanneer heb ik een PKI-certificaat nodig?
  • Berichten
  • Klantenservice
  • Contact
    • Contact
    • Algemene verordening gegevensbescherming AVG
    • Algemene voorwaarden
    • Privacy statement
.

VOG aanvraag met eHerkenning

In het verleden hadden werkgevers hun handen vol aan VOG aanvragen. Er kwam een hoop papierwerk bij kijken om een VOG aanvraag in te dienen. U moest speciaal langskomen bij de desbetreffende gemeente voor de aanvraag. Gelukkig is dit verleden tijd dankzij eHerkenning. U kunt dankzij het inlogsysteem digitaal uw aanvraag indienen. Een digitale VOG aanvraag scheelt u veel tijd en papierwerk. 

Inloggen met eHerkenning bij Dienst Justis
Met eHerkenning kunt u inloggen bij het online portaal van Dienst Justis. Door in te loggen met het eHerkenning loginmiddel weet de organisatie direct wie u bent. Het eHerkenning loginmiddel is als het ware een DigiD voor bedrijven. Dienst Justis weet hierdoor welk bedrijf u bent, en daarnaast weten zij direct dat de aanvraag wordt ingediend door de wettelijke vertegenwoordiger van het bedrijf. Hierdoor kan Dienst Justis meteen meewerken aan een VOG aanvraag voor een nieuwe medewerker of vrijwilliger.

Vraag hier uw eHerkenning loginmiddel niveau 3 (EH3) aan!

Aanvraag klaarzetten voor uw medewerker
Via het online portaal logt u direct in met eHerkenning. Bij het portaal vult u eenmalig de gegevens in van de medewerker waar u de VOG voor wilt aanvragen. Daarna is de aanvraag geregeld. Uw medewerker ontvangt een e-mail om de aanvraag te voltooien met DigiD en betaalt de kosten met iDeal. Justis behandelt daarna de aanvraag en stuurt u en de medewerker het officiële besluit toe. 

eHerkenning voor overige zaken gebruiken
eHerkenning is ideaal als u een VOG wilt aanvragen, maar er zijn nog meer zaken die u kunt regelen. eHerkenning is bijvoorbeeld aangesloten bij ruim 400 verschillende (overheid)organisaties. U kunt hierbij denken aan de Overheid, Belastingdienst, KVK, Gemeentes, provincies en diverse private organisaties. Met slechts één inlogcode kunt u bij meerdere organisaties inloggen en uw zaken regelen. Vanaf 2020 is het gebruik van eHerkenning verplicht bij de gemeentes en de overheid. Wees verrassingen dus voor en zorg dat u tijdig het eHerkenning loginmiddel aanvraagt! 

eHerkenning is persoonsgebonden
eHerkenning bestaat uit persoonsgebonden inlogcodes. Dit betekent dat u eHerkenning dient aan te vragen voor alle personeelsleden die er gebruik van gaan maken. eHerkenning kan worden aangevraagd door de wettelijke vertegenwoordiger van het bedrijf. De vertegenwoordiger krijgt eigen inlogcodes en kan personeel machtigen voor het gebruik van het inlogsysteem. Bij de machtiging wordt zowel de identiteit van de vertegenwoordiger als van de medewerker gecontroleerd. Dit wordt gedaan met een officiële validatie door een face to face call. Hierbij gaan wij aan de hand van videobeelden uw identiteit controleren. Als de identiteit klopt krijgt u de inlogcodes toegewezen. Vanaf betrouwbaarheidsniveau 3 krijgt u naast de inlogcodes een sms-code op uw mobiele telefoon bij het inloggen.

Vraag hier uw eHerkenning loginmiddel niveau 3 (EH3) aan!

Kost het geld om uw account te valideren?
eHerkenning is in tegenstelling tot de DigiD niet gratis. De kosten voor de eHerkenning zijn afhankelijk van het betrouwbaarheidsniveau, dat u aanvraagt. Vanaf betrouwbaarheidsniveau 3 krijgt u toegang tot de meeste overheidsorganisaties. Ons advies is om minimaal voor betrouwbaarheidsniveau 3 te gaan. Wij kunnen de volledige aanvraag en validatie voor u verzorgen. Wij zijn ook nog eens de voordeligste reseller op de markt!

Wilt u een eHerkenning loginmiddel voor uw bedrijf aanvragen? Maak vandaag nog een afspraak bij DigiDienst voor het regelen van uw loginmiddel! 

SNELSTE OPTIE

Uw E-Herkenning hier

direct zelf aanvragen

HULP BIJ AANVRAAG

Wij helpen u met uw aanvraag,

maak nu een afspraak.

EH3 aanvragen

Wil je de eHerkenning aanvragen? Klik dan hier Aanvragen EH3!

WhatsApp: 088-6811666

Heb je vragen of opmerkingen?
Wij zijn bereikbaar via WhatsApp!

Whatsapp

Onze recente berichten

Met de belastingaangifte op komst… zorg ervoor dat uw eHerkenning op orde is!01/02/2023
Wist u al over de compensatieregeling eHerkenning Belastingdienst29/03/2022
Nieuwe aanvraagpagina voor DigiDienst29/03/2022
eHerkenning klaar voor Europees gebruik!01/11/2021
eHerkenning niveau 1 verdwijnt per 1 juli 2021, eHerkenning niveau 3 wordt de nieuwe standaard!18/05/2021

Hoofdkantoor + Contact

Netwerk 11
1446 XB, Purmerend
088 - 6811 666
cs@digidienst.nl
Maandag t/m vrijdag:
08.30 - 17.00

In samenwerking met

Ontwikkeld door DigiDienst 2022

Over DigiDienst

DigiDienst levert dé beste services op het gebied van eHerkenning. Ook kunt u bij ons uw een middel van niveau 3 voor de allergoedkoopste prijs krijgen!

Meest recente berichten

Met de belastingaangifte op komst… zorg ervoor dat uw eHerkenning op orde is!01/02/2023
Wist u al over de compensatieregeling eHerkenning Belastingdienst29/03/2022
Nieuwe aanvraagpagina voor DigiDienst29/03/2022

In samenwerking met