DigiDienst
  • Home
  • Aanvragen
  • Informatie
    • Waarom eH3 en doorlooptijd?
    • Spoedprocedure (aanvraag)
    • Ketenmachtiging bij eHerkenning
    • Medewerkers machtigen voor eHerkenning loginmiddel
    • Waarom zou ik eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou u als administratiekantoor eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou als hypotheekadviseur eHerkenning nodig hebben?
      • Waarom zou u als eenmanszaak eHerkenning aanvragen?
      • Waarom zou als VVE eHerkenning moeten hebben?
      • Pensioen beheren met eHerkenning
      • Waarom zou uw bouwbedrijf eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou u als notaris eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou u als schilder eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou u als boekhouder eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou u als assurantiekantoor eHerkenning moeten hebben?
      • eHerkenning & uw Aannemersbedrijf
      • eHerkenning & uw eenmanszaak of als zzp’er?
    • Ondernemingen & Organisaties
      • eHerkenning & Bedrijven
      • eHerkenning & Accountants
      • eHerkenning & uw Boekhoudkantoor
      • eHerkenning & uw Advocatenkantoor
      • eHerkenning voor hockeyverenigingen
      • eHerkenning & uw Tennisvereniging
      • eHerkenning & uw Voetbalvereniging
    • Inloggen bij organisaties
      • Jaarrekening deponeren bij de KVK & eHerkenning
      • Inloggen bij gemeente Zaanstad met eHerkenning
      • Inloggen bij de Belastingdienst met eHerkenning
      • Inloggen bij het UWV met eHerkenning
      • Inloggen met eHerkenning bij Centraal Justitieel Incassobureau
      • Inloggen met eHerkenning bij de Douane
    • Welke organisaties werken met EHerkenning?
    • VOG aanvraag met eHerkenning
    • Wanneer heb ik een PKI-certificaat nodig?
  • Berichten
  • Klantenservice
  • Contact
    • Contact
    • Algemene verordening gegevensbescherming AVG
    • Algemene voorwaarden
    • Privacy statement
.

eHerkenning & Bedrijven

eHerkenning kan het beste worden gezien als DigiD voor bedrijven. Wanneer u privé/ persoonlijk zaken bij de gemeente of overheid wilt regelen, dan kan dit voor een groot deel met uw DigiD. Bedrijven hadden voorheen nog geen ‘DigiD’ en u moest nog altijd naar het loket om uw zaken te regelen. Met deze nieuwe inlogmethode is er voor bedrijven een digitale oplossing gekomen. Ruim 500+ (overheid)organisaties zijn op dit moment alleen nog maar digitaal te benaderen met een eHerkenning loginmiddel.

eHerkenning loginmiddel verplicht
De overheid, gemeentes en provincies behoren o.a. tot de aangesloten organisaties. eHerkenning wordt gezien als een veilige inlogmethode om in te loggen bij de digitale portals van de gemeentes en/of overheid. Bij de aanvraag van een eHerkenning loginmiddel wordt uw identiteit gevalideerd en alleen de wettelijke vertegenwoordiger kan inloggen met het eHerkenning loginmiddel. Op deze manier weet u en de aangesloten organisaties zeker dat u degene bent die inlogt en wordt fraude grotendeels voorkomen!

Vraag hier uw eHerkenning loginmiddel niveau 3 (EH3) aan!

Wat kost een eHerkenning loginmiddel?
De kosten voor de eHerkenning zijn afhankelijk van het betrouwbaarheidsniveau, dat u aanvraagt. Vanaf betrouwbaarheidsniveau 3 krijgt u toegang tot de meeste overheidsorganisaties. Ons advies is om minimaalbetrouwbaarheidsniveau 3 aan te vragen.

Laagste prijs voor eHerkenning in de markt

U bent bij ons aan het juiste adres wanneer u een eHerkenning loginmiddel wilt aanvragen. Wij verzorgen o.a. de verplichte face to face controle van uw identiteit. Met face to face call kunnen wij uw identiteit op afstand controleren en valideren. Is het niet mogelijk om te beeldbellen, dan komt er iemand van DigiDienst bij u langs voor een scherp bedrag van circa € 15. Wij controleren persoonlijk uw identiteit voordat wij de inlogcodes aanvragen. Daarnaast controleren wij uw bevoegdheden binnen het bedrijf met de KVK en regelen wij uw inlogcodes en de beveiliging.

eHerkenning per persoon aanvragen
De inlogcodes zijn helaas niet door meerdere personen binnen het bedrijf te gebruiken. U moet echt per persoon een unieke inlogcode aanvragen. De identiteit dient vanaf betrouwbaarheidsniveau 3 per persoon te worden gevalideerd. Hierbij mag alleen iemand met bedrijfsbevoegdheid de aanvraag indienen. Bij een controle van de identiteit doen wij een face to face controle bij zowel de aanvrager als de overige personeelsleden die eHerkenning wensen. 

Wilt u graag meer informatie over eHerkenning aanvragen of de controle van uw identiteit? Neem gerust contact op met DigiDienst als officiële reseller!

SNELSTE OPTIE

Uw E-Herkenning hier

direct zelf aanvragen

HULP BIJ AANVRAAG

Wij helpen u met uw aanvraag,

maak nu een afspraak.

EH3 aanvragen

Wil je de eHerkenning aanvragen? Klik dan hier Aanvragen EH3!

WhatsApp: 088-6811666

Heb je vragen of opmerkingen?
Wij zijn bereikbaar via WhatsApp!

Whatsapp

Onze recente berichten

Met de belastingaangifte op komst… zorg ervoor dat uw eHerkenning op orde is!01/02/2023
Wist u al over de compensatieregeling eHerkenning Belastingdienst29/03/2022
Nieuwe aanvraagpagina voor DigiDienst29/03/2022
eHerkenning klaar voor Europees gebruik!01/11/2021
eHerkenning niveau 1 verdwijnt per 1 juli 2021, eHerkenning niveau 3 wordt de nieuwe standaard!18/05/2021

Hoofdkantoor + Contact

Netwerk 11
1446 XB, Purmerend
088 - 6811 666
cs@digidienst.nl
Maandag t/m vrijdag:
08.30 - 17.00

In samenwerking met

Ontwikkeld door DigiDienst 2022

Over DigiDienst

DigiDienst levert dé beste services op het gebied van eHerkenning. Ook kunt u bij ons uw een middel van niveau 3 voor de allergoedkoopste prijs krijgen!

Meest recente berichten

Met de belastingaangifte op komst… zorg ervoor dat uw eHerkenning op orde is!01/02/2023
Wist u al over de compensatieregeling eHerkenning Belastingdienst29/03/2022
Nieuwe aanvraagpagina voor DigiDienst29/03/2022

In samenwerking met