DigiDienst
  • Home
  • Aanvragen
  • Informatie
    • Waarom eH3 en doorlooptijd?
    • Spoedprocedure (aanvraag)
    • Ketenmachtiging bij eHerkenning
    • Medewerkers machtigen voor eHerkenning loginmiddel
    • Waarom zou ik eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou u als administratiekantoor eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou als hypotheekadviseur eHerkenning nodig hebben?
      • Waarom zou u als eenmanszaak eHerkenning aanvragen?
      • Waarom zou als VVE eHerkenning moeten hebben?
      • Pensioen beheren met eHerkenning
      • Waarom zou uw bouwbedrijf eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou u als notaris eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou u als schilder eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou u als boekhouder eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou u als assurantiekantoor eHerkenning moeten hebben?
      • Heeft u eHerkenning nodig als aannemer?
      • Heeft u eHerkenning nodig als eenmanszaak of zzp’er?
    • Ondernemingen & Organisaties
      • eHerkenning voor bedrijven
      • eHerkenning voor accountants
      • eHerkenning voor boekhouders
      • eHerkenning voor advocaten
      • eHerkenning voor hockeyverenigingen
      • eHerkenning voor tennisverenigingen
      • eHerkenning voor voetbalvereniging
    • Inloggen bij organisaties
      • Inloggen bij de Kamer van Koophandel met eHerkenning
      • Inloggen bij gemeente Zaanstad met eHerkenning
      • Inloggen bij de Belastingdienst met eHerkenning
      • Inloggen bij het UWV met eHerkenning
      • Inloggen met eHerkenning bij Centraal Justitieel Incassobureau
      • Inloggen met eHerkenning bij de Douane
    • Welke organisaties werken met EHerkenning?
    • VOG aanvraag met eHerkenning
    • Wanneer heb ik een PKI-certificaat nodig?
  • Berichten
  • Klantenservice
  • Contact
    • Contact
    • Algemene verordening gegevensbescherming AVG
    • Algemene voorwaarden
    • Privacy statement
.

eHerkenning voor bedrijven

eHerkenning kan het beste worden gezien als DigiD voor bedrijven. Als u privé zaken bij de gemeente of overheid regelt, dan kan dit voor een groot deel met DigiD. Bedrijven hadden voorheen nog geen DigiD en u moest nog altijd naar het loket om uw zaken te regelen. Met deze nieuwe inlogmethode is er voor bedrijven een digitale oplossing gekomen. Ruim 400 (overheid)organisaties zijn op dit moment alleen nog maar digitaal te benaderen met een eHerkenning loginmiddel.

eHerkenning vanaf 2020 verplicht
In de loop van 2019 is het verplicht geworden om eHerkenning te gebruiken bij het regelen van zaken bij ruim 400 aangesloten organisaties. De overheid, gemeentes en provincies behoren o.a. tot deze aangesloten organisaties. eHerkenning wordt gezien als een veilige inlogmethode om in te loggen bij de digitale portal van de gemeente of regering. Uw identiteit wordt gevalideerd en alleen de wettelijke vertegenwoordiger mag inloggen met het eHerkenning loginmiddel.

Vraag hier uw eHerkenning loginmiddel niveau 3 (EH3) aan!

Kost het aanvragen van inlogcodes geld?
eHerkenning is in tegenstelling tot de DigiD niet gratis. Dit komt doordat het inlogsysteem niet gefinancierd wordt door de regering. De kosten voor de eHerkenning zijn afhankelijk van het betrouwbaarheidsniveau, dat u aanvraagt. Vanaf betrouwbaarheidsniveau 3 krijgt u toegang tot de meeste overheidsorganisaties. Ons advies is om voor uw voetbalvereniging minimaal voor betrouwbaarheidsniveau 3 te gaan.

Laagste prijs voor eHerkenning in de markt

Als reseller van eHerkenning rekent DigiDienst de laagste prijs! U bent bij ons aan het juiste adres als u een loginmiddel wilt aanvragen. Wij verzorgen o.a. de verplichte face to face controle van uw identiteit. Met face to face call kunnen wij uw identiteit op afstand controleren en valideren. Is het niet mogelijk om te beeldbellen, omdat de camerabeelden van een te slechte kwaliteit zijn? Dan komt er iemand van DigiDienst bij u langs voor een scherp bedrag van circa € 15. Wij controleren persoonlijk uw identiteit voordat wij de inlogcodes aanvragen. Daarna controleren wij uw bevoegdheden binnen het bedrijf met de KVK en regelen wij uw inlogcodes en de beveiliging.

eHerkenning per persoon aanvragen
De inlogcodes zijn helaas niet door meerdere personen binnen het bedrijf te gebruiken. U moet echt per persoon een unieke inlogcode aanvragen. De identiteit dient vanaf betrouwbaarheidsniveau 3 per persoon te worden gevalideerd. Hierbij mag alleen iemand met bedrijfsbevoegdheid de aanvraag indienen. Bij een controle van de identiteit doen wij een face 2 face controle bij zowel de aanvrager als de overige personeelsleden die eHerkenning wensen. Vergeet dus niet voor de bevoegde personeelsleden die ook moeten kunnen inloggen op de aangesloten instanties een eHerkenning loginmiddel aan te vragen.

Wilt u graag meer informatie over eHerkenning aanvragen of de controle van uw identiteit? Neem gerust contact op met DigiDienst als officiële reseller!

SNELSTE OPTIE

Uw E-Herkenning hier

direct zelf aanvragen

HULP BIJ AANVRAAG

Wij helpen u met uw aanvraag,

maak nu een afspraak.

EH3 aanvragen

Wil je de eHerkenning aanvragen? Klik dan hier Aanvragen EH3!

WhatsApp: 088-6811666

Heb je vragen of opmerkingen?
Wij zijn bereikbaar via WhatsApp!

Whatsapp

Onze recente berichten

Fijne Feestdagen!21/12/2020
EH1 verdwijnt definitief op 1 juli 2021, EH3 wordt de nieuwe standaard!21/12/2020
TVL (Tegemoetkoming Vaste Lasten) aanvragen met eHerkenning Niveau 307/09/2020
Onze Partner We-ID onderdeel van Connectis ondervindt momenteel een storing13/05/2020
eHerkenning aanvragen15/04/2020

Hoofdkantoor + Contact

Stationsstraat 1A
Zaandam, 1506 DA
088 - 6811 666
contact@digidienst.nl
Maandag t/m vrijdag:
08.30 - 17.00

Vestiging Gelderland

van Heemstraweg 123
Druten, 6651 KH
Westerpoort Experience, room 116

In samenwerking met

Ontwikkeld door DigiDienst 2019

Over DigiDienst

DigiDienst levert dé beste services op het gebied van eHerkenning. Ook kunt u bij ons uw een middel van niveau 3 voor de allergoedkoopste prijs krijgen!

Meest recente berichten

Fijne Feestdagen!21/12/2020
EH1 verdwijnt definitief op 1 juli 2021, EH3 wordt de nieuwe standaard!21/12/2020
TVL (Tegemoetkoming Vaste Lasten) aanvragen met eHerkenning Niveau 307/09/2020

In samenwerking met