DigiDienst
  • Home
  • Aanvragen
  • Informatie
    • Waarom eH3 en doorlooptijd?
    • Spoedprocedure (aanvraag)
    • Ketenmachtiging bij eHerkenning
    • Medewerkers machtigen voor eHerkenning loginmiddel
    • Waarom zou ik eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou u als administratiekantoor eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou als hypotheekadviseur eHerkenning nodig hebben?
      • Waarom zou u als eenmanszaak eHerkenning aanvragen?
      • Waarom zou als VVE eHerkenning moeten hebben?
      • Pensioen beheren met eHerkenning
      • Waarom zou uw bouwbedrijf eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou u als notaris eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou u als schilder eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou u als boekhouder eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou u als assurantiekantoor eHerkenning moeten hebben?
      • Heeft u eHerkenning nodig als aannemer?
      • Heeft u eHerkenning nodig als eenmanszaak of zzp’er?
    • Ondernemingen & Organisaties
      • eHerkenning voor bedrijven
      • eHerkenning voor accountants
      • eHerkenning voor boekhouders
      • eHerkenning voor advocaten
      • eHerkenning voor hockeyverenigingen
      • eHerkenning voor tennisverenigingen
      • eHerkenning voor voetbalvereniging
    • Inloggen bij organisaties
      • Jaarrekening deponeren bij de Kamer van Koophandel met eHerkenning
      • Inloggen bij gemeente Zaanstad met eHerkenning
      • Inloggen bij de Belastingdienst met eHerkenning
      • Inloggen bij het UWV met eHerkenning
      • Inloggen met eHerkenning bij Centraal Justitieel Incassobureau
      • Inloggen met eHerkenning bij de Douane
    • Welke organisaties werken met EHerkenning?
    • VOG aanvraag met eHerkenning
    • Wanneer heb ik een PKI-certificaat nodig?
  • Berichten
  • Klantenservice
  • Contact
    • Contact
    • Algemene verordening gegevensbescherming AVG
    • Algemene voorwaarden
    • Privacy statement
.

Inloggen bij de Belastingdienst met eHerkenning

In de zomer van 2019 is eHerkenning officieel ingevoerd bij de Belastingdienst. Dit betekent dat u als bedrijf moet inloggen als u zaken wilt regelen bij de Belastingdienst, dit uitsluiten kan met een eHerkenning loginmiddel. De Belastingdienst vraagt minimaal om een eHerkenning loginmiddel met betrouwbaarheidsniveau 3. Heeft u op dit moment nog geen eHerkenning? Via DigiDienst kunt u direct uw eHerkenning loginmiddel met betrouwbaarheidsniveau 3 aanvragen!

Vraag hier uw eHerkennings middel van niveau 3 (EH3) aan!

BTW-aangifte doen met eHerkenning
Voor het regelen van uw BTW-aangifte kunt u inloggen bij het ondernemersportaal van de Belastingdienst. Vanaf 2020 kunt u alleen nog met eHerkenning inloggen als u aangifte wilt doen. U heeft minimaal betrouwbaarheidsniveau 3 nodig om in te kunnen loggen. Nadat u bent ingelogd kunt u met het eHerkenning inlogmiddel uw aangifte openen. Regelt u dus altijd zelf de BTW-aangifte via het portaal van de Belastingdienst? Dan is het noodzakelijk dat u eHerkenning inlogcodes aanvraagt voor uw bedrijf!

Aangifte dividendbelasting
Regelt u zelf de aangifte dividendbelasting? Dit kunt u alleen nog regelen door in te loggen met eHerkenning betrouwbaarheidsniveau 3. U kan uw aangifte straks niet meer zelf invullen via de website van de Belastingdienst.

Wijzigen van gegevens bij de Belastingdienst
Wilt u gegevens wijzigen bij de Belastingdienst? Voorheen kon u gewoon inloggen, maar vanaf 2020 kan dit alleen nog via eHerkenning. Deze oplossing is er gekomen om fraude te voorkomen. Met het systeem moet het makkelijker worden om in te loggen en uw gegevens te wijzigen.

Opgaaf intracommunatuaire prestaties
Doet u regelmatig zaken met klanten binnen de EU of er buiten? Dan moet u elk kwartaal uw opgaaf Intracommunatuaire prestaties indienen. Voorheen kon dit via het online portaal van Mijn Belastingdienst. Dit gaat straks veranderen. U kunt alleen nog met EH3 inloggen en veilig uw aangifte indienen. Hou er rekening mee dat dit vanaf 2020 verplicht is. 

Vraag eHerkenning met betrouwbaarheidsniveau 3 aan
Wilt u voorbereid zijn op het nieuwe inlogsysteem van de Belastingdienst? Vraag vandaag nog eHerkenning met betrouwbaarheidsniveau 3 aan. U bent voorbereid op de toekomst en u kan veilig inloggen bij Mijn Belastingdienst. EH3 gaat bij verschillende organisaties en overheidsdiensten de standaard worden. Het is belangrijk dat u voorbereid bent en uw bedrijf voorzien is van inlogcodes. DigiDienst kan u helpen met de aansluiting als erkend reseller van eHerkenning.

Vraag hier uw eHerkenning loginmiddel niveau 3 (EH3) aan!

Wat kost het aanvragen van EH3?
eHerkenning is in tegenstelling tot de DigiD niet gratis. Dit komt doordat het inlogsysteem niet gefinancierd wordt door de regering. De kosten voor de eHerkenning zijn afhankelijk van het betrouwbaarheidsniveau, dat u aanvraagt. Vanaf betrouwbaarheidsniveau 3 krijgt u toegang tot de meeste overheidsorganisaties. Daarnaast betaalt u deels ook voor het valideren van uw identiteit. Het valideren van uw identiteit gebeurt via een face to face call. Hierbij gaan we beeldbellen om uw identiteit te controleren. Dit dient per bevoegde gebruiker te gebeuren. Zijn de videobeelden van een slechte kwaliteit? Dan komen wij bij u langs om uw identiteit te valideren, daar zijn eztra kosten van €15 aan verbonden.

Per persoon een inlogcode aanvragen
U kunt geen standaard inlogmiddel aanvragen  voor het complete bedrijf. U moet per bevoegd persoon een E-herkenning loginmiddel aanvragen. De hoofdaanvraag mag alleen worden ingediend  door een bevoegd persoon binnen het bedrijf. Op deze manier is E-herkenning 100% veilig.

DigiDienst is de voordeligste reseller van E-herkenning
Bent u benieuwd wat het aanvragen van inlogcodes voor uw bedrijf gaat kosten? Neem vandaag nog contact op met DigiDienst als officiële reseller van E-herkenning.  Wij helpen u graag!

SNELSTE OPTIE

Uw E-Herkenning hier

direct zelf aanvragen

HULP BIJ AANVRAAG

Wij helpen u met uw aanvraag,

maak nu een afspraak.

EH3 aanvragen

Wil je de eHerkenning aanvragen? Klik dan hier Aanvragen EH3!

WhatsApp: 088-6811666

Heb je vragen of opmerkingen?
Wij zijn bereikbaar via WhatsApp!

Whatsapp

Onze recente berichten

Wist u al over de compensatieregeling eHerkenning Belastingdienst29/03/2022
Nieuwe aanvraagpagina voor DigiDienst29/03/2022
eHerkenning klaar voor Europees gebruik!01/11/2021
eHerkenning niveau 1 verdwijnt per 1 juli 2021, eHerkenning niveau 3 wordt de nieuwe standaard!18/05/2021
Met EH3 van Digidienst bent u ervan verzekerd dat u bij alle (overheid)instanties kunt inloggen!04/02/2021

Hoofdkantoor + Contact

Stationsstraat 1A
Zaandam, 1506 DA
088 - 6811 666
contact@digidienst.nl
Maandag t/m vrijdag:
08.30 - 17.00

Vestiging Gelderland

van Heemstraweg 123
Druten, 6651 KH
Westerpoort Experience, room 116

In samenwerking met

Ontwikkeld door DigiDienst 2019

Over DigiDienst

DigiDienst levert dé beste services op het gebied van eHerkenning. Ook kunt u bij ons uw een middel van niveau 3 voor de allergoedkoopste prijs krijgen!

Meest recente berichten

Wist u al over de compensatieregeling eHerkenning Belastingdienst29/03/2022
Nieuwe aanvraagpagina voor DigiDienst29/03/2022
eHerkenning klaar voor Europees gebruik!01/11/2021

In samenwerking met