DigiDienst
  • Home
  • Aanvragen
  • Informatie
    • Waarom eH3 en doorlooptijd?
    • Spoedprocedure (aanvraag)
    • Ketenmachtiging bij eHerkenning
    • Medewerkers machtigen voor eHerkenning loginmiddel
    • Waarom zou ik eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou u als administratiekantoor eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou als hypotheekadviseur eHerkenning nodig hebben?
      • Waarom zou u als eenmanszaak eHerkenning aanvragen?
      • Waarom zou als VVE eHerkenning moeten hebben?
      • Pensioen beheren met eHerkenning
      • Waarom zou uw bouwbedrijf eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou u als notaris eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou u als schilder eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou u als boekhouder eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou u als assurantiekantoor eHerkenning moeten hebben?
      • eHerkenning & uw Aannemersbedrijf
      • eHerkenning & uw eenmanszaak of als zzp’er?
    • Ondernemingen & Organisaties
      • eHerkenning & Bedrijven
      • eHerkenning & Accountants
      • eHerkenning & uw Boekhoudkantoor
      • eHerkenning & uw Advocatenkantoor
      • eHerkenning voor hockeyverenigingen
      • eHerkenning & uw Tennisvereniging
      • eHerkenning & uw Voetbalvereniging
    • Inloggen bij organisaties
      • Jaarrekening deponeren bij de KVK & eHerkenning
      • Inloggen bij gemeente Zaanstad met eHerkenning
      • Inloggen bij de Belastingdienst met eHerkenning
      • Inloggen bij het UWV met eHerkenning
      • Inloggen met eHerkenning bij Centraal Justitieel Incassobureau
      • Inloggen met eHerkenning bij de Douane
    • Welke organisaties werken met EHerkenning?
    • VOG aanvraag met eHerkenning
    • Wanneer heb ik een PKI-certificaat nodig?
  • Berichten
  • Klantenservice
  • Contact
    • Contact
    • Algemene verordening gegevensbescherming AVG
    • Algemene voorwaarden
    • Privacy statement
.

Inloggen bij de Belastingdienst met eHerkenning

Vanaf 2019 is inloggen met eHerkenning verplicht bij de Belastingdienst. Dit betekent dat wanneer u als bedrijf wilt inloggen bij de Belastingdienst, dit uitsluitend kan met een eHerkenning loginmiddel. De Belastingdienst vraagt minimaal om een eHerkenning loginmiddel met betrouwbaarheidsniveau 3. Heeft u op dit moment nog geen eHerkenning? Via DigiDienst kunt u direct uw eHerkenning loginmiddel met betrouwbaarheidsniveau 3 aanvragen!

Vraag hier uw eHerkennings middel van niveau 3 (EH3) aan!

BTW-aangifte doen met eHerkenning
Voor het regelen van uw BTW-aangifte kunt u inloggen bij het ondernemersportaal van de Belastingdienst. U kunt alleen nog met eHerkenning inloggen wanneer u belastingaangifte wilt doen. U heeft hiervoor minimaal betrouwbaarheidsniveau 3 nodig. Wanneer u bent ingelogd kunt u met het eHerkenning inlogmiddel uw aangifte openen. Regelt u dus altijd zelf de BTW-aangifte via het portaal van de Belastingdienst? Dan is het noodzakelijk dat u het eHerkenning inlogmiddel niveau 3 aanvraagt voor uw bedrijf!

Aangifte dividendbelasting
Regelt u zelf de aangifte dividendbelasting? Dit kunt u alleen nog regelen door in te loggen met eHerkenning loginmiddel betrouwbaarheidsniveau 3.

Wijzigen van gegevens bij de Belastingdienst
Wilt u gegevens wijzigen bij de Belastingdienst? Voorheen kon u gewoon inloggen, maar vanaf 2020 kan dit alleen nog met het eHerkenning loginmiddel. Deze oplossing is ontstaan  om fraude te voorkomen.

Vraag eHerkenning met betrouwbaarheidsniveau 3 aan
Het eHerkenning loginmiddel met betrouwbaarheidsniveau 3 is  bij de meeste aangesloten organisaties en overheidsdiensten de standaard.  

Vraag hier uw eHerkenning loginmiddel niveau 3 (EH3) aan!

Wat kost het aanvragen van EH3?
eHerkenning is in tegenstelling tot de DigiD niet kosteloos. De kosten voor het eHerkenning loginmiddel zijn afhankelijk van het betrouwbaarheidsniveau, dat u aanvraagt. Vanaf betrouwbaarheidsniveau 3 krijgt u toegang tot de meeste overheidsorganisaties.  Voor het aanvragen van een eHerkenning loginmiddel, is het nodig om uw identiteit te valideren.  Het valideren van uw identiteit gebeurt via een face to face call. Hierbij gaan wij beeldbellen om uw identiteit te controleren.

Per persoon een inlogcode aanvragen
U kunt geen standaard eHerkenning inlogmiddel aanvragen voor het complete bedrijf. U moet per bevoegd persoon een E-herkenning loginmiddel aanvragen. De hoofdaanvraag mag alleen worden ingediend door de wettelijk bevoegde persoon binnen het bedrijf.

SNELSTE OPTIE

Uw E-Herkenning hier

direct zelf aanvragen

HULP BIJ AANVRAAG

Wij helpen u met uw aanvraag,

maak nu een afspraak.

EH3 aanvragen

Wil je de eHerkenning aanvragen? Klik dan hier Aanvragen EH3!

WhatsApp: 088-6811666

Heb je vragen of opmerkingen?
Wij zijn bereikbaar via WhatsApp!

Whatsapp

Onze recente berichten

Wist u al over de compensatieregeling eHerkenning Belastingdienst29/03/2022
Nieuwe aanvraagpagina voor DigiDienst29/03/2022
eHerkenning klaar voor Europees gebruik!01/11/2021
eHerkenning niveau 1 verdwijnt per 1 juli 2021, eHerkenning niveau 3 wordt de nieuwe standaard!18/05/2021
Met EH3 van Digidienst bent u ervan verzekerd dat u bij alle (overheid)instanties kunt inloggen!04/02/2021

Hoofdkantoor + Contact

Netwerk 11
1446 XB, Purmerend
088 - 6811 666
cs@digidienst.nl
Maandag t/m vrijdag:
08.30 - 17.00

Vestiging Gelderland

van Heemstraweg 123
Druten, 6651 KH
Westerpoort Experience, room 116

In samenwerking met

Ontwikkeld door DigiDienst 2022

Over DigiDienst

DigiDienst levert dé beste services op het gebied van eHerkenning. Ook kunt u bij ons uw een middel van niveau 3 voor de allergoedkoopste prijs krijgen!

Meest recente berichten

Wist u al over de compensatieregeling eHerkenning Belastingdienst29/03/2022
Nieuwe aanvraagpagina voor DigiDienst29/03/2022
eHerkenning klaar voor Europees gebruik!01/11/2021

In samenwerking met