DigiDienst
  • Home
  • Aanvragen
  • Informatie
    • Waarom eH3 en doorlooptijd?
    • Spoedprocedure (aanvraag)
    • Ketenmachtiging bij eHerkenning
    • Medewerkers machtigen voor eHerkenning loginmiddel
    • Waarom zou ik eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou u als administratiekantoor eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou als hypotheekadviseur eHerkenning nodig hebben?
      • Waarom zou u als eenmanszaak eHerkenning aanvragen?
      • Waarom zou als VVE eHerkenning moeten hebben?
      • Pensioen beheren met eHerkenning
      • Waarom zou uw bouwbedrijf eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou u als notaris eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou u als schilder eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou u als boekhouder eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou u als assurantiekantoor eHerkenning moeten hebben?
      • eHerkenning & uw Aannemersbedrijf
      • eHerkenning & uw eenmanszaak of als zzp’er?
    • Ondernemingen & Organisaties
      • eHerkenning & Bedrijven
      • eHerkenning & Accountants
      • eHerkenning & uw Boekhoudkantoor
      • eHerkenning & uw Advocatenkantoor
      • eHerkenning voor hockeyverenigingen
      • eHerkenning & uw Tennisvereniging
      • eHerkenning & uw Voetbalvereniging
    • Inloggen bij organisaties
      • Jaarrekening deponeren bij de KVK & eHerkenning
      • Inloggen bij gemeente Zaanstad met eHerkenning
      • Inloggen bij de Belastingdienst met eHerkenning
      • Inloggen bij het UWV met eHerkenning
      • Inloggen met eHerkenning bij Centraal Justitieel Incassobureau
      • Inloggen met eHerkenning bij de Douane
    • Welke organisaties werken met EHerkenning?
    • VOG aanvraag met eHerkenning
    • Wanneer heb ik een PKI-certificaat nodig?
  • Berichten
  • Klantenservice
  • Contact
    • Contact
    • Algemene verordening gegevensbescherming AVG
    • Algemene voorwaarden
    • Privacy statement
.

Medewerkers machtigen voor eHerkenning loginmiddel

eHerkenning is persoonsgebonden en het is niet mogelijk om één sleutel voor het complete bedrijf aan te vragen. Als bedrijf moet u aangeven welke personen bevoegd zijn om overheidszaken te kunnen regelen. Het aangeven van de bevoegde personen mag alleen worden uitgevoerd door iemand die officieel bevoegd is volgens de Kamer van Koophandel. Bij de aanvraag van een eHerkenning loginmiddel wordt dit gecontroleerd en wordt ook de identiteit van de aanvrager gevalideerd.

Waarom werkt eHerkenning niveau 3 alleen met bevoegde personen?
Een medewerker kan met de inlogcodes van eHerkenning zaken doen met de overheid, gemeentes en andere belangrijke organisaties. Deze organisaties willen alleen zaken doen met iemand binnen uw bedrijf die hiertoe bevoegd is. Het zou gevaarlijk kunnen zijn als iemand die niet bevoegd is uw inlogmiddel in handen krijgt. Om fraude te voorkomen is er besloten om eHerkenning alleen beschikbaar te stellen aan bevoegde personen. U moet als bedrijf een machtiging afgeven om iemand binnen uw organisatie bevoegd te maken om te werken met eHerkenning.

Vraag hier uw eHerkenning loginmiddel niveau 3 (EH3) aan!

Machtiging regelen via DigiDienst
Wilt u graag een personeelslid machtigen om gebruik te maken van eHerkenning? Dit kunt u regelen bij DigiDienst. DigiDienst is de officiële reseller van het eHerkenning loginmiddel. Wij regelen vanaf niveau 3 de officiële machtiging en inlogcodes voor uw personeelsleden. De machtiging kan alleen worden aangevraagd  door de wettelijke vertegenwoordiger van het bedrijf. Dit controleren wij o.a. bij de Kamer van Koophandel wanneer er een verzoek wordt ingediend. Naast de identiteit van de gebruiker van het eHerkenning loginmiddel zullen wij de identiteit van de wettelijke vertegenwoordiger controleren. Wij weten zo zeker dat iemand 100% gemachtigd is door de vertegenwoordiger van het bedrijf.

Zijn er kosten aan eHerkenning verbonden?
Helaas is het aanvragen van een eHerkenning loginmiddel niet kosteloos. Voor het gebruik van het inlogsysteem en het valideren van de identiteit worden kosten in rekening gebracht. DigiDienst kan dit voor u regelen en is de voordeligste reseller! 

Bent u benieuwd naar de mogelijkheden voor uw organisatie? Of wilt u meer informatie over de verschillende betrouwbaarheidsniveaus? Neem gerust contact met ons op voor meer informatie!

SNELSTE OPTIE

Uw E-Herkenning hier

direct zelf aanvragen

HULP BIJ AANVRAAG

Wij helpen u met uw aanvraag,

maak nu een afspraak.

EH3 aanvragen

Wil je de eHerkenning aanvragen? Klik dan hier Aanvragen EH3!

WhatsApp: 088-6811666

Heb je vragen of opmerkingen?
Wij zijn bereikbaar via WhatsApp!

Whatsapp

Onze recente berichten

Wist u al over de compensatieregeling eHerkenning Belastingdienst29/03/2022
Nieuwe aanvraagpagina voor DigiDienst29/03/2022
eHerkenning klaar voor Europees gebruik!01/11/2021
eHerkenning niveau 1 verdwijnt per 1 juli 2021, eHerkenning niveau 3 wordt de nieuwe standaard!18/05/2021
Met EH3 van Digidienst bent u ervan verzekerd dat u bij alle (overheid)instanties kunt inloggen!04/02/2021

Hoofdkantoor + Contact

Netwerk 11
1446 XB, Purmerend
088 - 6811 666
cs@digidienst.nl
Maandag t/m vrijdag:
08.30 - 17.00

Vestiging Gelderland

van Heemstraweg 123
Druten, 6651 KH
Westerpoort Experience, room 116

In samenwerking met

Ontwikkeld door DigiDienst 2022

Over DigiDienst

DigiDienst levert dé beste services op het gebied van eHerkenning. Ook kunt u bij ons uw een middel van niveau 3 voor de allergoedkoopste prijs krijgen!

Meest recente berichten

Wist u al over de compensatieregeling eHerkenning Belastingdienst29/03/2022
Nieuwe aanvraagpagina voor DigiDienst29/03/2022
eHerkenning klaar voor Europees gebruik!01/11/2021

In samenwerking met