DigiDienst
  • Home
  • Aanvragen
  • Informatie
    • Waarom eH3 en doorlooptijd?
    • Spoedprocedure (aanvraag)
    • Ketenmachtiging bij eHerkenning
    • Medewerkers machtigen voor eHerkenning loginmiddel
    • Waarom zou ik eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou u als administratiekantoor eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou als hypotheekadviseur eHerkenning nodig hebben?
      • Waarom zou u als eenmanszaak eHerkenning aanvragen?
      • Waarom zou als VVE eHerkenning moeten hebben?
      • Pensioen beheren met eHerkenning
      • Waarom zou uw bouwbedrijf eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou u als notaris eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou u als schilder eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou u als boekhouder eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou u als assurantiekantoor eHerkenning moeten hebben?
      • eHerkenning & uw Aannemersbedrijf
      • eHerkenning & uw eenmanszaak of als zzp’er?
    • Ondernemingen & Organisaties
      • eHerkenning & Bedrijven
      • eHerkenning & Accountants
      • eHerkenning & uw Boekhoudkantoor
      • eHerkenning & uw Advocatenkantoor
      • eHerkenning voor hockeyverenigingen
      • eHerkenning & uw Tennisvereniging
      • eHerkenning & uw Voetbalvereniging
    • Inloggen bij organisaties
      • Jaarrekening deponeren bij de KVK & eHerkenning
      • Inloggen bij gemeente Zaanstad met eHerkenning
      • Inloggen bij de Belastingdienst met eHerkenning
      • Inloggen bij het UWV met eHerkenning
      • Inloggen met eHerkenning bij Centraal Justitieel Incassobureau
      • Inloggen met eHerkenning bij de Douane
    • Welke organisaties werken met EHerkenning?
    • VOG aanvraag met eHerkenning
    • Wanneer heb ik een PKI-certificaat nodig?
  • Berichten
  • Klantenservice
  • Contact
    • Contact
    • Algemene verordening gegevensbescherming AVG
    • Algemene voorwaarden
    • Privacy statement
.

Klantenservice

Heeft u vragen betreft EH2, EH2+ of EH3 middelen? Kijk dan snel bij onze FAQ! Staat uw vraag hier niet tussen? Twijfel niet en neem direct contact op met onze We-ID klantenservice. Zij zijn zowel per contactformulier als telefonisch bereikbaar!

Kantoor tijden

Maandag09:00 – 16:30
Dinsdag09:00 – 16:30
Woensdag09:00 – 16:30
Donderdag09:00 – 16:30
Vrijdag09:00 – 16:30
ZaterdagGesloten
ZondagGesloten

Contact informatie

  • Veelgestelde Vragen (FAQ)
  • 085 - 023 9330

  • Contactformulier

We-ID (voorheen Connectis) is één van de erkende eHerkenningsmakelaars. DigiDienst werkt samen met We-ID om de beste service te leveren bij de aanvraag van uw eHerkenning loginmiddel. 

Facturatie

Heeft u vragen betreft de facturatie? Mail ons naar het onderstaande e-mail adres of ga verder naar onze Contact pagina.

  • cs@digidienst.nl

Als u vragen heeft over het implementeren van eHerkenning als ontvangende partij? Neem dan via onze Contact pagina contact met ons op..

Heeft u een andere vraag dan aangegeven? Ga dan ook naar onze Contact pagina en vul het formulier in of bel ons.

Ga direct door naar de veelgestelde vragen (FAQ) van We-ID!

Hoofdkantoor + Contact

Netwerk 11
1446 XB, Purmerend
088 - 6811 666
cs@digidienst.nl
Maandag t/m vrijdag:
08.30 - 17.00

In samenwerking met

Ontwikkeld door DigiDienst 2022

Over DigiDienst

DigiDienst levert dé beste services op het gebied van eHerkenning. Ook kunt u bij ons uw een middel van niveau 3 voor de allergoedkoopste prijs krijgen!

Meest recente berichten

Met de belastingaangifte op komst… zorg ervoor dat uw eHerkenning op orde is!01/02/2023
Wist u al over de compensatieregeling eHerkenning Belastingdienst29/03/2022
Nieuwe aanvraagpagina voor DigiDienst29/03/2022

In samenwerking met