DigiDienst
  • Home
  • Aanvragen
  • Informatie
    • Waarom eH3 en doorlooptijd?
    • Spoedprocedure (aanvraag)
    • Ketenmachtiging bij eHerkenning
    • Medewerkers machtigen voor eHerkenning loginmiddel
    • Waarom zou ik eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou u als administratiekantoor eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou als hypotheekadviseur eHerkenning nodig hebben?
      • Waarom zou u als eenmanszaak eHerkenning aanvragen?
      • Waarom zou als VVE eHerkenning moeten hebben?
      • Pensioen beheren met eHerkenning
      • Waarom zou uw bouwbedrijf eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou u als notaris eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou u als schilder eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou u als boekhouder eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou u als assurantiekantoor eHerkenning moeten hebben?
      • eHerkenning & uw Aannemersbedrijf
      • eHerkenning & uw eenmanszaak of als zzp’er?
    • Ondernemingen & Organisaties
      • eHerkenning & Bedrijven
      • eHerkenning & Accountants
      • eHerkenning & uw Boekhoudkantoor
      • eHerkenning & uw Advocatenkantoor
      • eHerkenning voor hockeyverenigingen
      • eHerkenning & uw Tennisvereniging
      • eHerkenning & uw Voetbalvereniging
    • Inloggen bij organisaties
      • Jaarrekening deponeren bij de KVK & eHerkenning
      • Inloggen bij gemeente Zaanstad met eHerkenning
      • Inloggen bij de Belastingdienst met eHerkenning
      • Inloggen bij het UWV met eHerkenning
      • Inloggen met eHerkenning bij Centraal Justitieel Incassobureau
      • Inloggen met eHerkenning bij de Douane
    • Welke organisaties werken met EHerkenning?
    • VOG aanvraag met eHerkenning
    • Wanneer heb ik een PKI-certificaat nodig?
  • Berichten
  • Klantenservice
  • Contact
    • Contact
    • Algemene verordening gegevensbescherming AVG
    • Algemene voorwaarden
    • Privacy statement
.
04/04/2020 door Maarten

Vanaf maandag 6 april 2020 kan de NOW regeling worden aangevraagd bij het UWV

Vanaf maandag 6 april 2020 kan de NOW regeling worden aangevraagd bij het UWV
04/04/2020 door Maarten

Op de website van de Kamer van Koophandel staat gepubliceerd dat men voor het aanvragen van de NOW regeling (tegemoetkoming in de loonkosten, niet te verwarren met de TOGS voor de ZZP’er) vanaf maandag 6 april terecht kan bij het UWV. Gelukkig heeft de overheid besloten om de aanvraag van de NOW regeling buiten het reguliere portaal van het UWV te faciliteren waardoor er voor deze regeling géén eHerkenning noodzakelijk is/zou moeten zijn, niet iedere ondernemer heeft tenslotte (nog) het eHerkenningsmiddel in zijn/haar bezit.

Om in te kunnen loggen bij het UWV, is er nog steeds (sinds 20 februari 2020) een eHerkenningsmiddel niveau 3, ook wel: “EH3” noodzakelijk. Denk hierbij aan het registreren van ziekmeldingen, zwangerschappen en andere personeel gerelateerde zaken.

Ons advies voor de ondernemer is dan ook:

  • Vraag de regeling aan indien deze voor u noodzakelijk is. Is deze regeling voor u niet noodzakelijk (omdat de zaken nog steeds goed gaan), vraag de regeling dan ook niet aan en wees solidair naar de andere ondernemers.
  • Vraag wél uw eHerkenning aan. Dit is het inlog middel wat door de overheid verder wordt ingevoerd. Na het UWV volgen ook de andere instanties met het doorvoeren van de EH3, zoals RvO (o.a. voor de subsidie aanvragen, en niet geheel onbelangrijk ook de Belastingdienst voor alle mogelijke aangiftes.

Meer informatie (specifiek) over de regelingen kunt u terug vinden op de websites van de desbetreffende instanties.

Uiteraard kunt u met ons contact opnemen (bij voorkeur per e-mail, wij zorgen voor een snelle reactie) wanneer er vragen zijn over eHerkenning en diens toepassing.

Onderstaand treft u een aantal praktische websites met concrete informatie

Website Kamer van Koophandel – Regelingen noodmaatregel
Website RVO – Tegemoetkoming schade COVID-19
Website RVO – SBI codes voor tegemoetkoming
Website Belastingdienst – De gevolgen voor u

Vorige artikelTegemoetkoming (TOGS) voor MKB bedrijven vanuit de Rijksoverheid, weet u zeker dat u met uw onderneming kunt inloggen?Volgende artikel Onze Partner voor het leveren van uw eHerkenning Loginmiddel Connectis, bundelt krachten met Signicat

EH3 aanvragen!

Wil je de eHerkenning aanvragen? Klik dan hier Aanvragen EH3!

Meest recente berichten

Wist u al over de compensatieregeling eHerkenning Belastingdienst29/03/2022
Nieuwe aanvraagpagina voor DigiDienst29/03/2022
eHerkenning klaar voor Europees gebruik!01/11/2021

Bericht via WhatsApp 088-6811666

Heb je vragen of opmerkingen?
Wij zijn bereikbaar (berichten) via WhatsApp!

Whatsapp

Gratis Informatie bij DigiDienst.nl

DigiDienst biedt veel informatie gratis aan. Deze informatie is te vinden in het menu, door op de ‘Informatie’ knop te drukken. Ook is er informatie te vinden onder de menu knop ‘Berichten’.

Hoofdkantoor + Contact

Netwerk 11
1446 XB, Purmerend
088 - 6811 666
cs@digidienst.nl
Maandag t/m vrijdag:
08.30 - 17.00

Vestiging Gelderland

van Heemstraweg 123
Druten, 6651 KH
Westerpoort Experience, room 116

In samenwerking met

Ontwikkeld door DigiDienst 2022

Over DigiDienst

DigiDienst levert dé beste services op het gebied van eHerkenning. Ook kunt u bij ons uw een middel van niveau 3 voor de allergoedkoopste prijs krijgen!

Meest recente berichten

Wist u al over de compensatieregeling eHerkenning Belastingdienst29/03/2022
Nieuwe aanvraagpagina voor DigiDienst29/03/2022
eHerkenning klaar voor Europees gebruik!01/11/2021

In samenwerking met