DigiDienst
  • Home
  • Aanvragen
  • Informatie
    • Waarom eH3 en doorlooptijd?
    • Spoedprocedure (aanvraag)
    • Ketenmachtiging bij eHerkenning
    • Medewerkers machtigen voor eHerkenning loginmiddel
    • Waarom zou ik eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou u als administratiekantoor eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou als hypotheekadviseur eHerkenning nodig hebben?
      • Waarom zou u als eenmanszaak eHerkenning aanvragen?
      • Waarom zou als VVE eHerkenning moeten hebben?
      • Pensioen beheren met eHerkenning
      • Waarom zou uw bouwbedrijf eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou u als notaris eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou u als schilder eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou u als boekhouder eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou u als assurantiekantoor eHerkenning moeten hebben?
      • eHerkenning & uw Aannemersbedrijf
      • eHerkenning & uw eenmanszaak of als zzp’er?
    • Ondernemingen & Organisaties
      • eHerkenning & Bedrijven
      • eHerkenning & Accountants
      • eHerkenning & uw Boekhoudkantoor
      • eHerkenning & uw Advocatenkantoor
      • eHerkenning voor hockeyverenigingen
      • eHerkenning & uw Tennisvereniging
      • eHerkenning & uw Voetbalvereniging
    • Inloggen bij organisaties
      • Jaarrekening deponeren bij de KVK & eHerkenning
      • Inloggen bij gemeente Zaanstad met eHerkenning
      • Inloggen bij de Belastingdienst met eHerkenning
      • Inloggen bij het UWV met eHerkenning
      • Inloggen met eHerkenning bij Centraal Justitieel Incassobureau
      • Inloggen met eHerkenning bij de Douane
    • Welke organisaties werken met EHerkenning?
    • VOG aanvraag met eHerkenning
    • Wanneer heb ik een PKI-certificaat nodig?
  • Berichten
  • Klantenservice
  • Contact
    • Contact
    • Algemene verordening gegevensbescherming AVG
    • Algemene voorwaarden
    • Privacy statement
.
13/03/2020 door Kelly van Dijk

Wat betekent Corona/ COVID-19 virus voor DigiDienst en zijn Dienstverlening?

Wat betekent Corona/ COVID-19 virus voor DigiDienst en zijn Dienstverlening?
13/03/2020 door Kelly van Dijk


Naar aanleiding van de ontwikkelingen rondom het Corona virus en de maatregelen die in Nederland (en omliggende landen) worden genomen, hebben wij bij DigiDienst de volgende maatregelen in acht genomen:

  • Er wordt gefaciliteerd dat onze medewerkers vanuit huis kunnen werken. Op deze manier spreiden wij onze medewerkers en minimaliseren wij de kans op een eventuele verspreiding.
  • Bij enig symptoom (koortsig, grieperig, niet helemaal fit): Werken wij direct vanuit huis
  • We hanteren een “geen handen schudden” beleid met elkaar en met onze klanten
  • Er wordt voldoende voorzien in desinfecterende middelen, zodat deze met regelmaat kunnen worden gebruikt.
  • Bezoek aan ons kantoor in Zaandam wordt geminimaliseerd ofwel uitgesloten tot 31 maart 2020.
  • Indien klantbezoeken remote kunnen, dan is dit de voorkeur, wij zorgen dat onze systemen gereed zijn.
    • Afgifte goederen (bijv laptops van klanten ter reparatie) vindt plaats bij de voordeur;
    • De vaste standaard bezoekdagen aan onze klanten worden tot nader orde geannuleerd en remote uitgevoerd.

Gezien de continue ontwikkelingen en maatregelen vanuit de overheid, blijven wij alert en passen onze maatregelen en werkwijze hier op aan.

Vorige artikeleHerkenning Loginmiddel niveau EH1 verdwijnt, niveau EH3 wordt de nieuwe standaard!Volgende artikel Werktijdverkorting vervalt en wordt aangepast naar NOW regeling, wilt u dit aanvragen dan heeft u daar een eHerkenning loginmiddel niveau 3 voor nodig!

EH3 aanvragen!

Wil je de eHerkenning aanvragen? Klik dan hier Aanvragen EH3!

Meest recente berichten

Wist u al over de compensatieregeling eHerkenning Belastingdienst29/03/2022
Nieuwe aanvraagpagina voor DigiDienst29/03/2022
eHerkenning klaar voor Europees gebruik!01/11/2021

Bericht via WhatsApp 088-6811666

Heb je vragen of opmerkingen?
Wij zijn bereikbaar (berichten) via WhatsApp!

Whatsapp

Gratis Informatie bij DigiDienst.nl

DigiDienst biedt veel informatie gratis aan. Deze informatie is te vinden in het menu, door op de ‘Informatie’ knop te drukken. Ook is er informatie te vinden onder de menu knop ‘Berichten’.

Hoofdkantoor + Contact

Netwerk 11
1446 XB, Purmerend
088 - 6811 666
cs@digidienst.nl
Maandag t/m vrijdag:
08.30 - 17.00

Vestiging Gelderland

van Heemstraweg 123
Druten, 6651 KH
Westerpoort Experience, room 116

In samenwerking met

Ontwikkeld door DigiDienst 2022

Over DigiDienst

DigiDienst levert dé beste services op het gebied van eHerkenning. Ook kunt u bij ons uw een middel van niveau 3 voor de allergoedkoopste prijs krijgen!

Meest recente berichten

Wist u al over de compensatieregeling eHerkenning Belastingdienst29/03/2022
Nieuwe aanvraagpagina voor DigiDienst29/03/2022
eHerkenning klaar voor Europees gebruik!01/11/2021

In samenwerking met