DigiDienst
  • Home
  • Aanvragen
  • Informatie
    • Waarom eH3 en doorlooptijd?
    • Spoedprocedure (aanvraag)
    • Ketenmachtiging bij eHerkenning
    • Medewerkers machtigen voor eHerkenning loginmiddel
    • Waarom zou ik eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou u als administratiekantoor eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou als hypotheekadviseur eHerkenning nodig hebben?
      • Waarom zou u als eenmanszaak eHerkenning aanvragen?
      • Waarom zou als VVE eHerkenning moeten hebben?
      • Pensioen beheren met eHerkenning
      • Waarom zou uw bouwbedrijf eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou u als notaris eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou u als schilder eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou u als boekhouder eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou u als assurantiekantoor eHerkenning moeten hebben?
      • Heeft u eHerkenning nodig als aannemer?
      • Heeft u eHerkenning nodig als eenmanszaak of zzp’er?
    • Ondernemingen & Organisaties
      • eHerkenning voor bedrijven
      • eHerkenning voor accountants
      • eHerkenning voor boekhouders
      • eHerkenning voor advocaten
      • eHerkenning voor hockeyverenigingen
      • eHerkenning voor tennisverenigingen
      • eHerkenning voor voetbalvereniging
    • Inloggen bij organisaties
      • Inloggen bij de Kamer van Koophandel met eHerkenning
      • Inloggen bij gemeente Zaanstad met eHerkenning
      • Inloggen bij de Belastingdienst met eHerkenning
      • Inloggen bij het UWV met eHerkenning
      • Inloggen met eHerkenning bij Centraal Justitieel Incassobureau
      • Inloggen met eHerkenning bij de Douane
    • Welke organisaties werken met EHerkenning?
    • VOG aanvraag met eHerkenning
    • Wanneer heb ik een PKI-certificaat nodig?
  • Berichten
  • Klantenservice
  • Contact
    • Contact
    • Algemene verordening gegevensbescherming AVG
    • Algemene voorwaarden
    • Privacy statement
.
15/04/2020 door Kelly van Dijk

eHerkenning aanvragen

eHerkenning aanvragen
15/04/2020 door Kelly van Dijk

Wij zijn dé leverancier, wanneer u het eHerkenning Loginmiddel niveau 3 aan wilt vragen. Er zijn een aantal zaken belangrijk bij het aanvragen van een eHerkenning loginmiddel, onderstaand geven wij een korte toelichting op de belangrijkste punten: 

Vraag hier direct uw eHerkenning loginmiddel Niveau 3 aan!

Welk betrouwbaarheidsniveau vraag ik aan?

Bij het aanvragen van eHerkenning worden er vijf verschillende betrouwbaarheidsniveaus aangeboden. Niveau 1 is licht beveiligd en niveau 4 is sterk beveiligd. Het is goed om te weten dat vanaf 1 juli 2020, niveau 1 niet langer meer zal bestaan en het daardoor verstandig is om niet voor dit niveau te kiezen. Wij raden als leverancier aan om minimaal voor niveau 3 te kiezen. Dit is o.a. de standaard voor de Belastingdienst, het UWV en 400+ overige (overheids)instanties. Met niveau eH3 op zak bent u ervan verzekerd dat u bijna overal waar eHerkenning nodig is om in te loggen kunt inloggen.

Kan ik een Machtiging aan een werknemer afgeven?

Alleen wanneer u geregistreerd bent als eigenaar van het bedrijf of vereniging bij de KVK kunt u een machtiging afgeven voor een extra eHerkenning loginmiddel binnen uw eigen bedrijf. Een eHerkenningsmiddel is persoonsgebonden. Dit betekent dat u meerdere middelen voor uw organisatie kunt aanvragen. U moet vooraf goed nadenken, wie u zou willen machtigen om bijv. overheidszaken, naast uzelf te kunnen laten regelen. Kies een persoon die dit al doet voor uw organisatie, bijv. de financiële administratie voor de Belastingaangifte etc.  U kunt de machtiging online afgeven via het formulier op de website, waar u ook de aanvraag doet. Een officiële machtiging afgeven is al nodig vanaf betrouwbaarheidsniveau eH2.

Waarom een Face-2-Face controle (Gezichtsvalidatie)

Bij een aanvraag voor een eHerkenning loginmiddel niveau 3 is er een face-2-face controle nodig om uw identiteit vast te kunnen stellen en worden tegelijkertijd uw KVK gegevens gecheckt. Bij een face 2 face controle, ook wel een gezichtsvalidatie genoemd, komt er iemand langs bij u op locatie op een door u gewenste datum en tijd. Wij controleren hierbij de identiteit van de personen die het eHerkenningsmiddel hebben aangevraagd en de persoon die gemachtigd is om deze aan te vragen. Als er iemand van AMP Groep langs komt zitten hier extra kosten aan verbonden (c.a. € 15). Het is verplicht om uw identiteit te controleren als u een middel vanaf betrouwbaarheidsniveau 3 aanvraagt. 

De laagste kosten voor een aanvraag van eHerkenning
De kosten voor eHerkenning zijn afhankelijk van de werkzaamheden die er moeten worden uitgevoerd. Denk bijvoorbeeld aan het inregelen van uw inlogcodes en de face-2-face controle op locatie. De kosten bestaan niet alleen uit de uren die wij kwijt zijn voor het regelen van de beveiligingsmaatregelen. In het totaalbedrag zit ook een bijdrage aan het eHerkenning systeem. De prijs is afhankelijk van het betrouwbaarheidsniveau. De kosten voor niveau 1 zijn lager, dan voor niveau 3 of 4. Bij DigiDienst bent u verzekerd van de laagste kosten voor de aanvraag van uw eHerkenning!

Wilt u graag meer informatie over e-herkenning voor uw organisatie in de Zaanstreek? Of wilt u eHerkenning direct aanvragen voor uw bedrijf of vereniging? Dan bent u bij ons aan het juiste adres om een aanvraag in te dienen of uw vragen te stellen.

Vraag hier direct uw eHerkenning loginmiddel Niveau 3 aan!
Vorige artikelOnze Partner voor het leveren van uw eHerkenning Loginmiddel Connectis, bundelt krachten met SignicatVolgende artikel Onze Partner We-ID onderdeel van Connectis ondervindt momenteel een storing

EH3 aanvragen!

Wil je de eHerkenning aanvragen? Klik dan hier Aanvragen EH3!

Meest recente berichten

Fijne Feestdagen!21/12/2020
EH1 verdwijnt definitief op 1 juli 2021, EH3 wordt de nieuwe standaard!21/12/2020
TVL (Tegemoetkoming Vaste Lasten) aanvragen met eHerkenning Niveau 307/09/2020

Bericht via WhatsApp 088-6811666

Heb je vragen of opmerkingen?
Wij zijn bereikbaar (berichten) via WhatsApp!

Whatsapp

Gratis Informatie bij DigiDienst.nl

DigiDienst biedt veel informatie gratis aan. Deze informatie is te vinden in het menu, door op de ‘Informatie’ knop te drukken. Ook is er informatie te vinden onder de menu knop ‘Berichten’.

Hoofdkantoor + Contact

Stationsstraat 1A
Zaandam, 1506 DA
088 - 6811 666
contact@digidienst.nl
Maandag t/m vrijdag:
08.30 - 17.00

Vestiging Gelderland

van Heemstraweg 123
Druten, 6651 KH
Westerpoort Experience, room 116

In samenwerking met

Ontwikkeld door DigiDienst 2019

Over DigiDienst

DigiDienst levert dé beste services op het gebied van eHerkenning. Ook kunt u bij ons uw een middel van niveau 3 voor de allergoedkoopste prijs krijgen!

Meest recente berichten

Fijne Feestdagen!21/12/2020
EH1 verdwijnt definitief op 1 juli 2021, EH3 wordt de nieuwe standaard!21/12/2020
TVL (Tegemoetkoming Vaste Lasten) aanvragen met eHerkenning Niveau 307/09/2020

In samenwerking met