DigiDienst
  • Home
  • Aanvragen
  • Informatie
    • Waarom eH3 en doorlooptijd?
    • Spoedprocedure (aanvraag)
    • Ketenmachtiging bij eHerkenning
    • Medewerkers machtigen voor eHerkenning loginmiddel
    • Waarom zou ik eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou u als administratiekantoor eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou als hypotheekadviseur eHerkenning nodig hebben?
      • Waarom zou u als eenmanszaak eHerkenning aanvragen?
      • Waarom zou als VVE eHerkenning moeten hebben?
      • Pensioen beheren met eHerkenning
      • Waarom zou uw bouwbedrijf eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou u als notaris eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou u als schilder eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou u als boekhouder eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou u als assurantiekantoor eHerkenning moeten hebben?
      • eHerkenning & uw Aannemersbedrijf
      • eHerkenning & uw eenmanszaak of als zzp’er?
    • Ondernemingen & Organisaties
      • eHerkenning & Bedrijven
      • eHerkenning & Accountants
      • eHerkenning & uw Boekhoudkantoor
      • eHerkenning & uw Advocatenkantoor
      • eHerkenning voor hockeyverenigingen
      • eHerkenning & uw Tennisvereniging
      • eHerkenning & uw Voetbalvereniging
    • Inloggen bij organisaties
      • Jaarrekening deponeren bij de KVK & eHerkenning
      • Inloggen bij gemeente Zaanstad met eHerkenning
      • Inloggen bij de Belastingdienst met eHerkenning
      • Inloggen bij het UWV met eHerkenning
      • Inloggen met eHerkenning bij Centraal Justitieel Incassobureau
      • Inloggen met eHerkenning bij de Douane
    • Welke organisaties werken met EHerkenning?
    • VOG aanvraag met eHerkenning
    • Wanneer heb ik een PKI-certificaat nodig?
  • Berichten
  • Klantenservice
  • Contact
    • Contact
    • Algemene verordening gegevensbescherming AVG
    • Algemene voorwaarden
    • Privacy statement
.
17/12/2019 door Bram

Vraag tijdig eHerkenning (betrouwbaarheidsniveau 3) aan voor aangifte loonheffing!

Vraag tijdig eHerkenning (betrouwbaarheidsniveau 3) aan voor aangifte loonheffing!
17/12/2019 door Bram

Met eHerkenning kunt u inloggen bij Mijn Belastingdienst Zakelijk. Fasegewijs vervangt Mijn Belastingdienst Zakelijk het oude portaal voor ondernemers. Per januari 2020 kan de loonaangifte al niet meer via dit oude portaal. Deze loonaangifte kunt u uitvoeren tot uiterlijk 29 februari 2020 en u heeft eH3 voor nodig. Dit kunt u via onze website aanvragen. U kunt het beste zo snel mogelijk eH3 aanvragen om tijdig voorbereid te zijn. Het aanvragen van een eH3 middel kan meerdere weken duren, waardoor het mogelijk kan zijn dat u uw loonaangifte niet op tijd kunt invullen als u dit pas in februari aanvraagt!

  • eHerkenning geldt voor werkgevers die zelf hun loonaangifte over 2020 doen via de website van de Belastingdienst. Zij kunnen dit vanaf 1 februari 2020 uitsluitend doen via Mijn Belastingdienst Zakelijk.
  • eHerkenning geldt niet voor werkgevers die hun loonaangifte uitbesteden of gebruikmaken van professionele administratie software. Ook ondernemers met een eenmanszaak hoeven eHerkenning niet aan te schaffen: zij kunnen kunnen blijven inloggen met DigiD.
Vraag hier uw eHerkennings middel van niveau 3 (EH3) aan!

Verplichte controles
Wanneer u een aanvraag indient, dient deze juist en volledig te zijn en voorzien van de juiste documenten en handtekeningen. Zo moet uw organisatie bijvoorbeeld ingeschreven staan bij de Kamer van Koophandel om eHerkenning aan te kunnen schaffen. Wanneer u een eH3 middel aanvraagt worden er verplichte controles uitgevoerd op uw gegevens, zoals identificatie en het vaststellen van bevoegdheid. De verwerkingstijd van uw aanvraag is onder meer afhankelijk van hetgeen in het Handelsregister is opgenomen over uw organisatie. Houdt er rekening mee dat u binnen uw organisatie mogelijk tijd nodig heeft om eHerkenning goed in te richten en uw medewerkers de toegang te geven.

Bron: eHerkenning.nl

SNELSTE OPTIE

Uw E-Herkenning hier

direct zelf aanvragen

HULP BIJ AANVRAAG

Wij helpen u met uw aanvraag,

maak nu een afspraak.

Vorige artikelVeilig en snel inloggen om zaken te doen voor uw klanten is makkelijk met eHerkenning!Volgende artikel eHerkenning, een vereiste om in te loggen bij (overheids)instanties

EH3 aanvragen!

Wil je de eHerkenning aanvragen? Klik dan hier Aanvragen EH3!

Meest recente berichten

Wist u al over de compensatieregeling eHerkenning Belastingdienst29/03/2022
Nieuwe aanvraagpagina voor DigiDienst29/03/2022
eHerkenning klaar voor Europees gebruik!01/11/2021

Bericht via WhatsApp 088-6811666

Heb je vragen of opmerkingen?
Wij zijn bereikbaar (berichten) via WhatsApp!

Whatsapp

Gratis Informatie bij DigiDienst.nl

DigiDienst biedt veel informatie gratis aan. Deze informatie is te vinden in het menu, door op de ‘Informatie’ knop te drukken. Ook is er informatie te vinden onder de menu knop ‘Berichten’.

Hoofdkantoor + Contact

Netwerk 11
1446 XB, Purmerend
088 - 6811 666
cs@digidienst.nl
Maandag t/m vrijdag:
08.30 - 17.00

Vestiging Gelderland

van Heemstraweg 123
Druten, 6651 KH
Westerpoort Experience, room 116

In samenwerking met

Ontwikkeld door DigiDienst 2022

Over DigiDienst

DigiDienst levert dé beste services op het gebied van eHerkenning. Ook kunt u bij ons uw een middel van niveau 3 voor de allergoedkoopste prijs krijgen!

Meest recente berichten

Wist u al over de compensatieregeling eHerkenning Belastingdienst29/03/2022
Nieuwe aanvraagpagina voor DigiDienst29/03/2022
eHerkenning klaar voor Europees gebruik!01/11/2021

In samenwerking met