DigiDienst
  • Home
  • Aanvragen
  • Informatie
    • Waarom eH3 en doorlooptijd?
    • Spoedprocedure (aanvraag)
    • Ketenmachtiging bij eHerkenning
    • Medewerkers machtigen voor eHerkenning loginmiddel
    • Waarom zou ik eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou u als administratiekantoor eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou als hypotheekadviseur eHerkenning nodig hebben?
      • Waarom zou u als eenmanszaak eHerkenning aanvragen?
      • Waarom zou als VVE eHerkenning moeten hebben?
      • Pensioen beheren met eHerkenning
      • Waarom zou uw bouwbedrijf eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou u als notaris eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou u als schilder eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou u als boekhouder eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou u als assurantiekantoor eHerkenning moeten hebben?
      • eHerkenning & uw Aannemersbedrijf
      • eHerkenning & uw eenmanszaak of als zzp’er?
    • Ondernemingen & Organisaties
      • eHerkenning & Bedrijven
      • eHerkenning & Accountants
      • eHerkenning & uw Boekhoudkantoor
      • eHerkenning & uw Advocatenkantoor
      • eHerkenning voor hockeyverenigingen
      • eHerkenning & uw Tennisvereniging
      • eHerkenning & uw Voetbalvereniging
    • Inloggen bij organisaties
      • Jaarrekening deponeren bij de KVK & eHerkenning
      • Inloggen bij gemeente Zaanstad met eHerkenning
      • Inloggen bij de Belastingdienst met eHerkenning
      • Inloggen bij het UWV met eHerkenning
      • Inloggen met eHerkenning bij Centraal Justitieel Incassobureau
      • Inloggen met eHerkenning bij de Douane
    • Welke organisaties werken met EHerkenning?
    • VOG aanvraag met eHerkenning
    • Wanneer heb ik een PKI-certificaat nodig?
  • Berichten
  • Klantenservice
  • Contact
    • Contact
    • Algemene verordening gegevensbescherming AVG
    • Algemene voorwaarden
    • Privacy statement
.
24/01/2020 door Kelly van Dijk

eHerkenning, een vereiste om in te loggen bij (overheids)instanties

eHerkenning, een vereiste om in te loggen bij (overheids)instanties
24/01/2020 door Kelly van Dijk

De drukte rondom het registreren voor het inlogmiddel eHerkenning welke je nodig hebt voor het inloggen op (overheids)organisaties beginnen fors toe te nemen. Je hebt eHerkenning nodig om vanaf 1 januari 2020 in te loggen bij alle (overheids)organisaties . Denk bijv. aan uw belastingaangifte of inloggen bij het UWV etc. Een zeer actueel actiepunt, welke bij iedere organisatie of zzp’er hoog op de agenda moet staan.

Digidienst is een onderdeel van PM Networking, wij zijn één van de weinige bedrijven in Nederland welke i.s.m. Connectis het eHerkenningsmiddel kunnen uitgeven. Wij zijn dit initiatief gestart om meer duidelijkheid te creëren rondom dit nieuwe fenomeen. Stel u bent een ZZP’er, heeft u dan dit inlogmiddel nodig? Of u besteedt uw administratie uit aan een boekhoudkantoor? U heeft meerdere personen die moeten inloggen? Dit zijn vragen die bij iedereen opkomen en waarom wij iedere dinsdag iemand op kantoor vrijstellen om al deze vragen te beantwoorden. Dus wilt u alvorens de aanvraag eerst wat informatie inwinnen, schroom dan niet en neem contact met ons op! Dit kan via Whatsapp: T: +31 886 811 666 of via het contactformulier op de website! 

Goed om te weten voordat u een aanvraag gaat doen…
Door de enorme toename van aanvragen vanaf 1 januari is de doorlooptijd voor de aanvraag van een eHerkenning gemiddeld +/- 3 weken. Helaas is dit een bijkomstigheid die via de reguliere manier niet is te omzeilen. Wanneer deze doorlooptijd problemen voor u veroorzaakt, kunt u ook kiezen voor onze spoedprocedure, deze gaat wel gepaard met extra kosten en geeft een garantie van één dag na aanvraag als u voor 14:00 uur de aanvraag weet af te ronden met de organisatie die de eHerkenning middelen moet afgeven vanuit de overheid.

Wees extra kosten en verrassingen voor en vraag uw eHerkenningsmiddel aan zodat u over +/- 3 weken gegarandeerd kunt inloggen bij de (overheids)organisaties. Heeft u behoefte aan ondersteuning, schroom niet en neem contact met ons op.

Vorige artikelVraag tijdig eHerkenning (betrouwbaarheidsniveau 3) aan voor aangifte loonheffing!Volgende artikel Onze eHerkenning partner wijzigt naam!

EH3 aanvragen!

Wil je de eHerkenning aanvragen? Klik dan hier Aanvragen EH3!

Meest recente berichten

Wist u al over de compensatieregeling eHerkenning Belastingdienst29/03/2022
Nieuwe aanvraagpagina voor DigiDienst29/03/2022
eHerkenning klaar voor Europees gebruik!01/11/2021

Bericht via WhatsApp 088-6811666

Heb je vragen of opmerkingen?
Wij zijn bereikbaar (berichten) via WhatsApp!

Whatsapp

Gratis Informatie bij DigiDienst.nl

DigiDienst biedt veel informatie gratis aan. Deze informatie is te vinden in het menu, door op de ‘Informatie’ knop te drukken. Ook is er informatie te vinden onder de menu knop ‘Berichten’.

Hoofdkantoor + Contact

Netwerk 11
1446 XB, Purmerend
088 - 6811 666
cs@digidienst.nl
Maandag t/m vrijdag:
08.30 - 17.00

Vestiging Gelderland

van Heemstraweg 123
Druten, 6651 KH
Westerpoort Experience, room 116

In samenwerking met

Ontwikkeld door DigiDienst 2022

Over DigiDienst

DigiDienst levert dé beste services op het gebied van eHerkenning. Ook kunt u bij ons uw een middel van niveau 3 voor de allergoedkoopste prijs krijgen!

Meest recente berichten

Wist u al over de compensatieregeling eHerkenning Belastingdienst29/03/2022
Nieuwe aanvraagpagina voor DigiDienst29/03/2022
eHerkenning klaar voor Europees gebruik!01/11/2021

In samenwerking met