DigiDienst
  • Home
  • Aanvragen
  • Informatie
    • Waarom eH3 en doorlooptijd?
    • Spoedprocedure (aanvraag)
    • Ketenmachtiging bij eHerkenning
    • Medewerkers machtigen voor eHerkenning loginmiddel
    • Waarom zou ik eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou u als administratiekantoor eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou als hypotheekadviseur eHerkenning nodig hebben?
      • Waarom zou u als eenmanszaak eHerkenning aanvragen?
      • Waarom zou als VVE eHerkenning moeten hebben?
      • Pensioen beheren met eHerkenning
      • Waarom zou uw bouwbedrijf eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou u als notaris eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou u als schilder eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou u als boekhouder eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou u als assurantiekantoor eHerkenning moeten hebben?
      • eHerkenning & uw Aannemersbedrijf
      • eHerkenning & uw eenmanszaak of als zzp’er?
    • Ondernemingen & Organisaties
      • eHerkenning & Bedrijven
      • eHerkenning & Accountants
      • eHerkenning & uw Boekhoudkantoor
      • eHerkenning & uw Advocatenkantoor
      • eHerkenning voor hockeyverenigingen
      • eHerkenning & uw Tennisvereniging
      • eHerkenning & uw Voetbalvereniging
    • Inloggen bij organisaties
      • Jaarrekening deponeren bij de KVK & eHerkenning
      • Inloggen bij gemeente Zaanstad met eHerkenning
      • Inloggen bij de Belastingdienst met eHerkenning
      • Inloggen bij het UWV met eHerkenning
      • Inloggen met eHerkenning bij Centraal Justitieel Incassobureau
      • Inloggen met eHerkenning bij de Douane
    • Welke organisaties werken met EHerkenning?
    • VOG aanvraag met eHerkenning
    • Wanneer heb ik een PKI-certificaat nodig?
  • Berichten
  • Klantenservice
  • Contact
    • Contact
    • Algemene verordening gegevensbescherming AVG
    • Algemene voorwaarden
    • Privacy statement
.
11/02/2020 door Kelly van Dijk

Onze eHerkenning partner wijzigt naam!

Onze eHerkenning partner wijzigt naam!
11/02/2020 door Kelly van Dijk

DigiDienst werkt vanaf het begin samen met Connectis: een erkende eHerkenning leverancier. Door samen te werken met deze leverancier kunnen wij gegarandeerd, de beste service verlenen. Wanneer u een eHerkenning loginmiddel aanvraagt bij DigiDienst, wordt het verdere aanvraagproces verzorgt door Connectis.

Connectis heeft besloten om zijn naam te wijzigen in We-ID. De belangrijkste reden voor deze naamswijziging, is dat zij het aanvragen of wijzigen van eHerkenningsmiddelen makkelijker en sneller willen maken! Daarnaast schept de naamswijziging ook meer duidelijkheid door een eigen merk en website.

Uw eHerkenningsmiddelen en de bijbehorende voorwaarden blijven dus gewoon hetzelfde. Ook de tarieven veranderen door de naamswijziging niet!

Waarom We-ID?

Zij willen het u als klant graag makkelijker maken. U kunt door de samenwerking tussen DigiDienst en We-ID:
✔ sneller eHerkenningsmiddelen aanvragen of wijzigen
✔ alle informatie die te maken heeft met eHerkenning overzichtelijk op We-ID.nl vinden
✔ als beheerder via de We-ID beheermodule altijd zelf online de machtigingen van uzelf en uw medewerkers centraal regelen. Zij kunnen machtigingen toevoegen, wijzigen, beëindigen, schorsen, activeren of verlengen.

Benieuwd naar We-ID?
Bent u benieuwd hoe We-ID eruit ziet? Neem dan alvast een kijkje op de We-ID website.


Vorige artikeleHerkenning, een vereiste om in te loggen bij (overheids)instantiesVolgende artikel eHerkenning Loginmiddel niveau EH1 verdwijnt, niveau EH3 wordt de nieuwe standaard!

EH3 aanvragen!

Wil je de eHerkenning aanvragen? Klik dan hier Aanvragen EH3!

Meest recente berichten

Wist u al over de compensatieregeling eHerkenning Belastingdienst29/03/2022
Nieuwe aanvraagpagina voor DigiDienst29/03/2022
eHerkenning klaar voor Europees gebruik!01/11/2021

Bericht via WhatsApp 088-6811666

Heb je vragen of opmerkingen?
Wij zijn bereikbaar (berichten) via WhatsApp!

Whatsapp

Gratis Informatie bij DigiDienst.nl

DigiDienst biedt veel informatie gratis aan. Deze informatie is te vinden in het menu, door op de ‘Informatie’ knop te drukken. Ook is er informatie te vinden onder de menu knop ‘Berichten’.

Hoofdkantoor + Contact

Netwerk 11
1446 XB, Purmerend
088 - 6811 666
cs@digidienst.nl
Maandag t/m vrijdag:
08.30 - 17.00

Vestiging Gelderland

van Heemstraweg 123
Druten, 6651 KH
Westerpoort Experience, room 116

In samenwerking met

Ontwikkeld door DigiDienst 2022

Over DigiDienst

DigiDienst levert dé beste services op het gebied van eHerkenning. Ook kunt u bij ons uw een middel van niveau 3 voor de allergoedkoopste prijs krijgen!

Meest recente berichten

Wist u al over de compensatieregeling eHerkenning Belastingdienst29/03/2022
Nieuwe aanvraagpagina voor DigiDienst29/03/2022
eHerkenning klaar voor Europees gebruik!01/11/2021

In samenwerking met