DigiDienst
  • Home
  • Aanvragen
  • Informatie
    • Waarom eH3 en doorlooptijd?
    • Spoedprocedure (aanvraag)
    • Ketenmachtiging bij eHerkenning
    • Medewerkers machtigen voor eHerkenning loginmiddel
    • Waarom zou ik eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou u als administratiekantoor eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou als hypotheekadviseur eHerkenning nodig hebben?
      • Waarom zou u als eenmanszaak eHerkenning aanvragen?
      • Waarom zou als VVE eHerkenning moeten hebben?
      • Pensioen beheren met eHerkenning
      • Waarom zou uw bouwbedrijf eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou u als notaris eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou u als schilder eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou u als boekhouder eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou u als assurantiekantoor eHerkenning moeten hebben?
      • eHerkenning & uw Aannemersbedrijf
      • eHerkenning & uw eenmanszaak of als zzp’er?
    • Ondernemingen & Organisaties
      • eHerkenning & Bedrijven
      • eHerkenning & Accountants
      • eHerkenning & uw Boekhoudkantoor
      • eHerkenning & uw Advocatenkantoor
      • eHerkenning voor hockeyverenigingen
      • eHerkenning & uw Tennisvereniging
      • eHerkenning & uw Voetbalvereniging
    • Inloggen bij organisaties
      • Jaarrekening deponeren bij de KVK & eHerkenning
      • Inloggen bij gemeente Zaanstad met eHerkenning
      • Inloggen bij de Belastingdienst met eHerkenning
      • Inloggen bij het UWV met eHerkenning
      • Inloggen met eHerkenning bij Centraal Justitieel Incassobureau
      • Inloggen met eHerkenning bij de Douane
    • Met eHerkenning toegang tot 500+ (overheids)organisaties
    • VOG aanvraag met eHerkenning
    • Wanneer heb ik een PKI-certificaat nodig?
  • Berichten
  • Klantenservice
  • Contact
    • Contact
    • Algemene verordening gegevensbescherming AVG
    • Algemene voorwaarden
    • Privacy statement
13/05/2020 door Kelly van Dijk

Onze Partner We-ID onderdeel van Connectis ondervindt momenteel een storing

Onze Partner We-ID onderdeel van Connectis ondervindt momenteel een storing
13/05/2020 door Kelly van Dijk

Helaas heeft onze eHerkenningspartner WeID momenteel last van een storing waardoor u bij een aanvraag voor een eHerkenning niet direct een e-mail bevestiging ontvangt. Dit geld in ieder geval voor e-mailaccounts van: Gmail, Hotmail & Outlook. Heeft u een ander e-mail account en ondervindt u hetzelfde dan is het ook dit probleem.

Uw aanvraag is wel ontvangen en u zult zodra de storing is opgelost alsnog een bevestigingsmail van uw aanvraag ontvangen. Wij houden u als vanzelfsprekend op de hoogte over de voortgang.

U kunt uiteraard gewoon uw aanvragen blijven doen, ze komen binnen in de systemen alleen de bevestiging zal iets later bij u in de mailbox terecht komen.

Wanneer u vragen heeft, staan wij voor u klaar!

Vorige artikeleHerkenning aanvragenVolgende artikel TVL (Tegemoetkoming Vaste Lasten) aanvragen met eHerkenning Niveau 3

EH3 aanvragen!

Wil je de eHerkenning aanvragen? Klik dan hier Aanvragen EH3!

Recente berichten

eHerkenning – Phishing mail in omloop!21/03/2024
Ruim één miljoen gebruikers eHerkenning22/01/2024
Let op: eHerkenning phishing mail in omgang18/09/2023

Gratis Informatie bij DigiDienst.nl

DigiDienst biedt veel informatie gratis aan. Deze informatie is te vinden in het menu, door op de ‘Informatie’ knop te drukken. Ook is er informatie te vinden onder de menu knop ‘Berichten’.

Postadres + Contact

DigiDienst B.V.
Netwerk 11
1446 XB, Purmerend
088 - 6811 666
cs@digidienst.nl
Maandag t/m vrijdag:
08.30 - 13.00

In samenwerking met

Ontwikkeld door DigiDienst - 2024

Over DigiDienst

DigiDienst levert dé beste services op het gebied van eHerkenning. Ook kunt u bij ons uw een middel van niveau 3 voor de allergoedkoopste prijs krijgen!

Recente berichten

eHerkenning – Phishing mail in omloop!21/03/2024
Ruim één miljoen gebruikers eHerkenning22/01/2024
Let op: eHerkenning phishing mail in omgang18/09/2023

In samenwerking met