DigiDienst
  • Home
  • Aanvragen
  • Informatie
    • Waarom eH3 en doorlooptijd?
    • Spoedprocedure (aanvraag)
    • Ketenmachtiging bij eHerkenning
    • Medewerkers machtigen voor eHerkenning loginmiddel
    • Waarom zou ik eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou u als administratiekantoor eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou als hypotheekadviseur eHerkenning nodig hebben?
      • Waarom zou u als eenmanszaak eHerkenning aanvragen?
      • Waarom zou als VVE eHerkenning moeten hebben?
      • Pensioen beheren met eHerkenning
      • Waarom zou uw bouwbedrijf eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou u als notaris eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou u als schilder eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou u als boekhouder eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou u als assurantiekantoor eHerkenning moeten hebben?
      • eHerkenning & uw Aannemersbedrijf
      • eHerkenning & uw eenmanszaak of als zzp’er?
    • Ondernemingen & Organisaties
      • eHerkenning & Bedrijven
      • eHerkenning & Accountants
      • eHerkenning & uw Boekhoudkantoor
      • eHerkenning & uw Advocatenkantoor
      • eHerkenning voor hockeyverenigingen
      • eHerkenning & uw Tennisvereniging
      • eHerkenning & uw Voetbalvereniging
    • Inloggen bij organisaties
      • Jaarrekening deponeren bij de KVK & eHerkenning
      • Inloggen bij gemeente Zaanstad met eHerkenning
      • Inloggen bij de Belastingdienst met eHerkenning
      • Inloggen bij het UWV met eHerkenning
      • Inloggen met eHerkenning bij Centraal Justitieel Incassobureau
      • Inloggen met eHerkenning bij de Douane
    • Welke organisaties werken met EHerkenning?
    • VOG aanvraag met eHerkenning
    • Wanneer heb ik een PKI-certificaat nodig?
  • Berichten
  • Klantenservice
  • Contact
    • Contact
    • Algemene verordening gegevensbescherming AVG
    • Algemene voorwaarden
    • Privacy statement
Hoe ziet het proces eruit?

Stap 1: Vraag een middel aan via onze website.
Stap 2: Vul uw gegevens correct in.
Stap 3: U ontvangt een mail. Druk op de link in deze mail en vervolg het proces door uw gegevens correct in te vullen.
Stap 4: Print uw contract uit, zet hier met de hand een handtekening op en stuur deze naar het aangegeven adres.
Stap 5: De aanvraag wordt handmatig gecontroleerd en doorgezet, dit duurt momenteel circa 2 weken.
Stap 6: U ontvangt een bericht om een datum te prikken voor een validatie van het ID middel. Dit is op een locatie naar uw keuze.
Stap 7: Na de validatie ontvangt u een brief met een activatiecode en een link naar de site. Activeer het product.
Stap 8: Het eHerkenning loginmiddel is geactiveerd: u kunt inloggen bij de (>400) aangesloten (overheids)organisaties.
Stap 9 (Optioneel) : Via het We-ID Beheerdersportaal kunt u machtigingen gaan opvoeren voor meerdere gebruikers en diensten en kunt u eventueel ketenmachtigingen aanvragen.
Stap 10: U ontvangt de factuur van DigiDienst per mail. U kunt deze betalen per iDeal (of automatische incasso).  

Hoe verleng ik mijn eHerkenningsmiddel?

Uw middel wordt automatisch verlengd, ongeacht de doorlooptijd die gekozen is (1 jaar of 3 jaar). U ontvangt voor de uitvoering van de verlenging een factuur van DigiDienst.

Versnelt een bezoek aan DigiDienst het aanvraagproces?

Nee, dit is niet het geval. Alleen stap 1 wordt hiermee versneld (zie “Hoe ziet het proces eruit?”). Dit is een dienst ingericht voor personen die niet begrijpen wat eHerkenning is en/of verdwalen in het aanvraagproces.

Hoe zit het met de UWV?

Vraagt u zich of hoe het met de UWV zit en eHerkenning? Of dit nou wel of niet doorgaat? Lees dan het volgende nieuwsbericht: UWV luidt noodklok: Regel uw eHerkenning zo snel mogelijk

Welke diensten en (overheids)organisaties zijn aangesloten aan eHerkenning?

Momenteel zijn dit er meer dan 400! Deze kunt u hier vinden: Wie zijn al aangesloten op eHerkenning?

Is niet alles duidelijk of heeft u nog vragen? Klik op de onderstaande knop om de veelgestelde vragen (FAQ) van We-ID te bekijken. Heeft u veder vragen? Neem gerust contact met ons op!

Ga direct door naar de veelgestelde vragen (FAQ) van We-ID!

EH3 aanvragen

Wil je de eHerkenning aanvragen? Klik dan hier Aanvragen EH3!

Onze recente berichten

eHerkenning – Phishing mail in omloop!21/03/2024
Ruim één miljoen gebruikers eHerkenning22/01/2024
Let op: eHerkenning phishing mail in omgang18/09/2023
Nieuws uit het veld!28/08/2023
Gebruik uw eHerkenning middel ook om zaken te doen in Europa09/08/2023

Postadres + Contact

DigiDienst B.V.
Netwerk 11
1446 XB, Purmerend
088 - 6811 666
cs@digidienst.nl
Maandag t/m vrijdag:
08.30 - 13.00

In samenwerking met

Ontwikkeld door DigiDienst - 2024

Over DigiDienst

DigiDienst levert dé beste services op het gebied van eHerkenning. Ook kunt u bij ons uw een middel van niveau 3 voor de allergoedkoopste prijs krijgen!

Recente berichten

eHerkenning – Phishing mail in omloop!21/03/2024
Ruim één miljoen gebruikers eHerkenning22/01/2024
Let op: eHerkenning phishing mail in omgang18/09/2023

In samenwerking met