DigiDienst
  • Home
  • Aanvragen
  • Informatie
    • Waarom eH3 en doorlooptijd?
    • Spoedprocedure (aanvraag)
    • Ketenmachtiging bij eHerkenning
    • Medewerkers machtigen voor eHerkenning loginmiddel
    • Waarom zou ik eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou u als administratiekantoor eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou als hypotheekadviseur eHerkenning nodig hebben?
      • Waarom zou u als eenmanszaak eHerkenning aanvragen?
      • Waarom zou als VVE eHerkenning moeten hebben?
      • Pensioen beheren met eHerkenning
      • Waarom zou uw bouwbedrijf eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou u als notaris eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou u als schilder eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou u als boekhouder eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou u als assurantiekantoor eHerkenning moeten hebben?
      • eHerkenning & uw Aannemersbedrijf
      • eHerkenning & uw eenmanszaak of als zzp’er?
    • Ondernemingen & Organisaties
      • eHerkenning & Bedrijven
      • eHerkenning & Accountants
      • eHerkenning & uw Boekhoudkantoor
      • eHerkenning & uw Advocatenkantoor
      • eHerkenning voor hockeyverenigingen
      • eHerkenning & uw Tennisvereniging
      • eHerkenning & uw Voetbalvereniging
    • Inloggen bij organisaties
      • Jaarrekening deponeren bij de KVK & eHerkenning
      • Inloggen bij gemeente Zaanstad met eHerkenning
      • Inloggen bij de Belastingdienst met eHerkenning
      • Inloggen bij het UWV met eHerkenning
      • Inloggen met eHerkenning bij Centraal Justitieel Incassobureau
      • Inloggen met eHerkenning bij de Douane
    • Welke organisaties werken met EHerkenning?
    • VOG aanvraag met eHerkenning
    • Wanneer heb ik een PKI-certificaat nodig?
  • Berichten
  • Klantenservice
  • Contact
    • Contact
    • Algemene verordening gegevensbescherming AVG
    • Algemene voorwaarden
    • Privacy statement
.
Hoe ziet het proces eruit?

Stap 1: Vraag een middel aan via onze website.
Stap 2: Vul uw gegevens correct in.
Stap 3: U ontvangt een mail. Druk op de link in deze mail en vervolg het proces door uw gegevens correct in te vullen.
Stap 4: Print uw contract uit, zet hier met de hand een handtekening op en stuur deze naar het aangegeven adres.
Stap 5: De aanvraag wordt handmatig gecontroleerd en doorgezet, dit duurt momenteel circa 2 weken.
Stap 6: U ontvangt een bericht om een datum te prikken voor een validatie van het ID middel. Dit is op een locatie naar uw keuze.
Stap 7: Na de validatie ontvangt u een brief met een activatiecode en een link naar de site. Activeer het product.
Stap 8: Het eHerkenning loginmiddel is geactiveerd: u kunt inloggen bij de (>400) aangesloten (overheids)organisaties.
Stap 9 (Optioneel) : Via het We-ID Beheerdersportaal kunt u machtigingen gaan opvoeren voor meerdere gebruikers en diensten en kunt u eventueel ketenmachtigingen aanvragen.
Stap 10: U ontvangt de factuur van DigiDienst per mail. U kunt deze betalen per iDeal (of automatische incasso).  

Hoe verleng ik mijn eHerkenningsmiddel?

Uw middel wordt automatisch verlengd, ongeacht de doorlooptijd die gekozen is (1 jaar of 3 jaar). U ontvangt voor de uitvoering van de verlenging een factuur van DigiDienst.

Versnelt een bezoek aan DigiDienst het aanvraagproces?

Nee, dit is niet het geval. Alleen stap 1 wordt hiermee versneld (zie “Hoe ziet het proces eruit?”). Dit is een dienst ingericht voor personen die niet begrijpen wat eHerkenning is en/of verdwalen in het aanvraagproces.

Hoe zit het met de UWV?

Vraagt u zich of hoe het met de UWV zit en eHerkenning? Of dit nou wel of niet doorgaat? Lees dan het volgende nieuwsbericht: UWV luidt noodklok: Regel uw eHerkenning zo snel mogelijk

Welke diensten en (overheids)organisaties zijn aangesloten aan eHerkenning?

Momenteel zijn dit er meer dan 400! Deze kunt u hier vinden: Wie zijn al aangesloten op eHerkenning?

Is niet alles duidelijk of heeft u nog vragen? Klik op de onderstaande knop om de veelgestelde vragen (FAQ) van We-ID te bekijken. Heeft u veder vragen? Neem gerust contact met ons op!

Ga direct door naar de veelgestelde vragen (FAQ) van We-ID!

EH3 aanvragen

Wil je de eHerkenning aanvragen? Klik dan hier Aanvragen EH3!

WhatsApp: 088-6811666

Heb je vragen of opmerkingen?
Wij zijn bereikbaar via WhatsApp!

Whatsapp

Onze recente berichten

Wist u al over de compensatieregeling eHerkenning Belastingdienst29/03/2022
Nieuwe aanvraagpagina voor DigiDienst29/03/2022
eHerkenning klaar voor Europees gebruik!01/11/2021
eHerkenning niveau 1 verdwijnt per 1 juli 2021, eHerkenning niveau 3 wordt de nieuwe standaard!18/05/2021
Met EH3 van Digidienst bent u ervan verzekerd dat u bij alle (overheid)instanties kunt inloggen!04/02/2021

Hoofdkantoor + Contact

Netwerk 11
1446 XB, Purmerend
088 - 6811 666
cs@digidienst.nl
Maandag t/m vrijdag:
08.30 - 17.00

Vestiging Gelderland

van Heemstraweg 123
Druten, 6651 KH
Westerpoort Experience, room 116

In samenwerking met

Ontwikkeld door DigiDienst 2022

Over DigiDienst

DigiDienst levert dé beste services op het gebied van eHerkenning. Ook kunt u bij ons uw een middel van niveau 3 voor de allergoedkoopste prijs krijgen!

Meest recente berichten

Wist u al over de compensatieregeling eHerkenning Belastingdienst29/03/2022
Nieuwe aanvraagpagina voor DigiDienst29/03/2022
eHerkenning klaar voor Europees gebruik!01/11/2021

In samenwerking met