DigiDienst
  • Home
  • Aanvragen
  • Informatie
    • Waarom eH3 en doorlooptijd?
    • Spoedprocedure (aanvraag)
    • Ketenmachtiging bij eHerkenning
    • Medewerkers machtigen voor eHerkenning loginmiddel
    • Waarom zou ik eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou u als administratiekantoor eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou als hypotheekadviseur eHerkenning nodig hebben?
      • Waarom zou u als eenmanszaak eHerkenning aanvragen?
      • Waarom zou als VVE eHerkenning moeten hebben?
      • Pensioen beheren met eHerkenning
      • Waarom zou uw bouwbedrijf eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou u als notaris eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou u als schilder eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou u als boekhouder eHerkenning moeten hebben?
      • Waarom zou u als assurantiekantoor eHerkenning moeten hebben?
      • eHerkenning & uw Aannemersbedrijf
      • eHerkenning & uw eenmanszaak of als zzp’er?
    • Ondernemingen & Organisaties
      • eHerkenning & Bedrijven
      • eHerkenning & Accountants
      • eHerkenning & uw Boekhoudkantoor
      • eHerkenning & uw Advocatenkantoor
      • eHerkenning voor hockeyverenigingen
      • eHerkenning & uw Tennisvereniging
      • eHerkenning & uw Voetbalvereniging
    • Inloggen bij organisaties
      • Jaarrekening deponeren bij de KVK & eHerkenning
      • Inloggen bij gemeente Zaanstad met eHerkenning
      • Inloggen bij de Belastingdienst met eHerkenning
      • Inloggen bij het UWV met eHerkenning
      • Inloggen met eHerkenning bij Centraal Justitieel Incassobureau
      • Inloggen met eHerkenning bij de Douane
    • Met eHerkenning toegang tot 500+ (overheids)organisaties
    • VOG aanvraag met eHerkenning
    • Wanneer heb ik een PKI-certificaat nodig?
  • Berichten
  • Klantenservice
  • Contact
    • Contact
    • Algemene verordening gegevensbescherming AVG
    • Algemene voorwaarden
    • Privacy statement
26/11/2019 door Kelly van Dijk

Veilig en snel inloggen om zaken te doen voor uw klanten is makkelijk met eHerkenning!

Veilig en snel inloggen om zaken te doen voor uw klanten is makkelijk met eHerkenning!
26/11/2019 door Kelly van Dijk

Met een ketenmachtiging krijgt u online toegang tot de diensten van (overheids)organisaties die zijn aangesloten op eHerkenning.

Ketenmachtiging
Doordat Nederlandse bedrijven zich op een rap tempo digitaliseren worden er steeds meer zaken online geregeld. Zowel onderling als met de overheid. Als bedrijf kunt u een tussenpartij inschakelen om namens u verschillende (overheids)zaken te regelen zoals bijvoorbeeld het aanvragen van een parkeerontheffing en een bouwvergunning. Het is ook mogelijk om dit als tussenpersoon zelf voor uw klanten te regelen.

Hierbij is het noodzakelijk dat de tussenpartij altijd bevoegd is en alle aanvragen veilig en betrouwbaar worden gedaan. Dit kan mogelijk gemaakt worden door een ketenmachtiging via eHerkenning. Zodra u uw eigen eHerkenningsmiddel heeft kunt u deze ketenmachtigingen aanvragen.

Vraag hier uw eHerkennings middel van niveau 3 (EH3) aan!

Wat zijn ketenmachtigingen en hoe gaat dit in zijn werk?
Met een ketenmachtiging kunt u een machtiging afgeven aan een tussenpartij of u kunt dit als tussenpartij regelen voor uw relatie. Hierdoor is de tussenpartij bevoegd om namens het bedrijf zaken te doen en kan vervolgens zelf aangeven wie binnen hun eigen organisatie de zaken van het bedrijf mag regelen.

Ketenmachtigingen zorgen er voor dat overheidszaken betrouwbaar geregeld kunnen worden door een tussenpartij met een eHerkenningsmiddel via DigiDienst van Connectis. Het voordeel voor de tussenpartij is dat hij met één eHerkenningsmiddel mag handelen namens meerdere bedrijven en kan inloggen met dat ene middel zodat hij bij de diensten kan waarvoor hij gemachtigd is. Het is daarom ook niet nodig om voor elk bedrijf een appart eHerkenningsmiddel aan te vragen.

Neem contact op voor verdere vragen over eHerkenning en ketenmachtigingen!
Ketenmachtigingen kunnen worden aangevraagd voor slechts €19,95 per ketenmachtiging en kunnen worden afgenomen vanaf 10 ketenmachtigingen.

SNELSTE OPTIE

Uw E-Herkenning hier

direct zelf aanvragen

HULP BIJ AANVRAAG

Wij helpen u met uw aanvraag,

maak nu een afspraak.

Vorige artikelPer 2020 is het verplicht om eHerkenning te gebruiken bij het werken met Mijn Belastingdienst ZakelijkVolgende artikel Vraag tijdig eHerkenning (betrouwbaarheidsniveau 3) aan voor aangifte loonheffing!

EH3 aanvragen!

Wil je de eHerkenning aanvragen? Klik dan hier Aanvragen EH3!

Recente berichten

eHerkenning – Phishing mail in omloop!21/03/2024
Ruim één miljoen gebruikers eHerkenning22/01/2024
Let op: eHerkenning phishing mail in omgang18/09/2023

Gratis Informatie bij DigiDienst.nl

DigiDienst biedt veel informatie gratis aan. Deze informatie is te vinden in het menu, door op de ‘Informatie’ knop te drukken. Ook is er informatie te vinden onder de menu knop ‘Berichten’.

Postadres + Contact

DigiDienst B.V.
Netwerk 11
1446 XB, Purmerend
088 - 6811 666
cs@digidienst.nl
Maandag t/m vrijdag:
08.30 - 13.00

In samenwerking met

Ontwikkeld door DigiDienst - 2024

Over DigiDienst

DigiDienst levert dé beste services op het gebied van eHerkenning. Ook kunt u bij ons uw een middel van niveau 3 voor de allergoedkoopste prijs krijgen!

Recente berichten

eHerkenning – Phishing mail in omloop!21/03/2024
Ruim één miljoen gebruikers eHerkenning22/01/2024
Let op: eHerkenning phishing mail in omgang18/09/2023

In samenwerking met